Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć, EHHH no właśnie i teraz szukaj cudów ;]

 

wiec tak, zapala mi sie CHECK ENGINE i silni dziwnie pracuje. Ale nie zawsze. Czasem check sam zgaśnie by po 2 dniach znów się pojawić.

 

Silnik tak to pracuje OK, ale czasami wpada w dziwne wibracje, a np po odpaleniu rano zimnego i odrazu ruszeniu jest wrażenie jak by go albo zalewało albo jak by nie mógł się wkręcić, 1100 obrotów i szarpie. Ale jak się chwile poczeka po odpaleniu to już jedzie normalnie.

 

Wrzucam kody błędów jakie pojazały się po podpięciu komputera, oczywiście check sie palił.

 

Dodam że dwa błędy pojawiają sie nawet po ich wykasowaniu, ten 34 PODOBNO może sygnalizować że już czas wymienić rozrząd- 125- nie mam pojęcia.

 

Może ktoś się orientuje co oznaczają pozostałe błędy? Co sprawdzić, co wymienić? żeby usunąć tego checka, szarpanie, dziwną pracę?

 

A tak przy okazji ile wam palą 4.4 przedlifty? Bo powiem szczerze że troche mnie wk*** ze nawet jak jade w trasie caly czas 100 kmh po autostradzie to i tak wychodzi 20 :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: w mnieście 25 i nie da sie mniej, cos troche chyba dziwne nie?

mHBb1VB.jpg

RCcAl8V.jpg

MIDJ9Gc.jpg

iv2F3JJ.jpg

YXWkHrK.jpg

KfFISVI.jpg

TJIrv8w.jpg

Opublikowano

34 przestawiony rozrząd, sprawdź czy chodzą vanosy (INPA - vanos angle w analog values)

125 to chyba czujnik temperatury na chłodnicy na dole, sprawdź jaką wartość pokazuje inpa w analog values.

Nie wiem jaką masz nogę, ale wg mnie spalanie masz zdecydowanie za duże, ja przy 100% autostrady schodzę do 12-14L gazu (obliczone, a nie wg kompa). W mieście ponad 20 nigdy nie wyszedłem.

Opublikowano
Blad 34 jak dla mnie rozrzad byly juz 3 przypadki i zawsze to byl rozrzad ;) co do tego dlawienia itp masz gaz? Pewnie tak jak dlugo i jak mapy wygladaja? Te bledy lr adaption mialem jak wtryski od lpg mialem juz szroty i podobne zachowanie na zimnym ;) chociaz u ciebie moze to byc akurat cos z tymi czujnikami temp bo bledy te sa od nich tego pewny nie jestem
Opublikowano

No mam gaz ale na benzynie kest to samo

 

No ale ten blad od rozrzadu wyskakuje od kilku miesiecy wczesniej go nie bylo... czyli wymiana pewnie tak, ale ze przestawiony? Jak oddawalem majstrowi od beemek na wydechy to tez stwierdzil ze rozrzad do wymiany :?

No ale od tego by chyba nie hylo chceka?

 

Gaz jest 2 letni a ustawiany w zeszlym roku na sondzie AFR... zrozumialbym ze to moze jego wina ale kurde ze na Pb jest to samo te same bledy :/

Opublikowano

Moja rada jest taka , pojezdzic kilka kilka km na benzynie np 20km u mnie w zupelnosci wystarczalo bo takim zabiegu jak rano odpalalem problemu nie bylo auto chodzilo rowno itp jak znowu jezdzilem na lpg problem wracal po prostu lpg mi rozjezdzalo benzyne przez padajace wtryski od lpg nie mozna bylo tego dobrze wystroić ;) pojezdzij na benzynie i sprawdz

Co do rozrzadu jest przestawiony juz dlatego ten blad :) scarab cos o tym wie :D

Opublikowano
Ale ja z bledem prawdopodbnie kupilem :D a u ciebie podczas roboty wyszlo ze to przez przestawiony rozrzad
Opublikowano

Vanosy kolego ;) lobuziak mial to samo z tego co pamietam bo tez bylem z nim na linii ze tak powiem jak robil to wszystko a tez zaczelo soe od bledu :)

 

Podlacz inpe prawie na pewno nie beda dzialac teraz

Opublikowano

My jesteśmy już na etapie Mastering V8 level hard :lol:

Messix, możesz żyć nadzieją, ale to raczej na bank będzie to. Sprawdź czy zmieniają się kąty, będziesz wiedział czy w ogóle vanosy jeszcze pracują.

Opublikowano
Ale przy tym bledzie chyba nie dzialaja ze wzgledow bezpieczenstwa mi sie wydaje bo przeciez my mielismy vanosy zregenerowane a tylko zle poskladane , blad byl i vanosy nie dzialaly ;)
Opublikowano (edytowane)

Dobra ok

Nie chodzi mi to to zeby uchronic sie od wymiany nierzadu

Bo to normalna rzecz ze z czasem sie wymienia

Tylko czy to moze powodowac nierowna prace i czek endzin :lol:

 

I te inne bledy

 

A ktore wartosic sprawdzic od vanosow

Edytowane przez messix
Opublikowano
Nie rowna prace mysle ze nie, po prostu bedziesz mial slaby dol bo vanosy nie dzialaja :) nie rownej pracy szukalbym gdzie indziej a najpierw jak pisalem pojezdzil na benzynie
Opublikowano

O ni dol jest slaby... a podobno V8 idzie z dolu, a tutaj musi sie troche bujnac

 

Czyli pojezdze pare dni na PB

 

No i to spalanie chce ogarnac

 

Tylko co te pozostale bledy oznaczajo

Opublikowano

Sprawdze ten czujnik w chlodnicy na dole

Moze to tez cos tam poerdzieli w tym wszystkim

Nie ma jak beemwu heh

 

Chodzi mi o te LR adaptation

 

Od czego one dokladnie sa

Czy od mieszanki czy od zaplonow

Czy jeszcze od czegos innego

 

Grzalka jest razem z termostatem? Kurde moze juz ogarnac zeby zaden sie nie pokazywal wiec k nowy termostat

 

Aha niedlugo zima wiec czekam na rewelacje z odmami strzelaniem olejem itp :lol: :lol: :mad2:

Opublikowano
Lr zwiazane z praca sond lambda , cos ze skladem mieszanki masz ;) dlatego tak chodzi na zimnym i od tego mozesz miec check i problemy z praca ;)
Opublikowano

Tu masz o czujniku temperatury:

http://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-X5/18-WATER-Radiator_Outlet_Temperature_Sensor_Replacing/18-WATER-Radiator_Outlet_Temperature_Sensor_Replacing.htm

Grzałka jest z termostatem, nie da się jej zdemontować bez upierdolenia przewodów, trzeba wymienić całość. Termostat Behr = oryginał, nie ma sensu kupować w ASO.

Tak jest, niedługo rozpoczynamy sezon odmowy :lol:

Opublikowano

Donra tak szczerze

Pojezdze z tym rozrzadem do nowego roku?

Poza tymi dziwnymi zachowaniami pracuje bardzo cicho bez zadnych stukow pukow przy gaszeniu paleniu itp

 

 

Czyli narazie jezdze na benzynce

I czujnik

I jak bedzie dobrze to lpg

 

Przemyslalem przez lato temat

I jak bedzie znowu syf

 

Problemem jest zabijanie sie wezy maslem

To ta odme mozna latwo pominac i wprowadzic ostateczne rozwiazanie kwestii olejowej

Opublikowano
Skoro nie ma jakis dziwnych dzwiekow mozesz jak na razie jezdzic jak dla mnie tylko wiadomo najlepiej byc teraz wyczulonym i jakis dziwny dzwiek z okolic rozrzadu no to trzeba bedzie robic :) ja w sumie sporo przejezdzilem za nim to zrobilem bo nie bylo osoby ktora by mnie naprowadzila na temat :D reszta jak napisales ;)
Opublikowano
Donra tak szczerze

Pojezdze z tym rozrzadem do nowego roku?

 

jack15 :lol:

 

To ta odme mozna latwo pominac i wprowadzic ostateczne rozwiazanie kwestii olejowej

 

No, ostateczne rozwiązanie, czyli puścić to kominem :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
ten blad termostatu 140 to mam od dwoch lat , nic sie nie dzieje zlego . Temat byl juz gdzie na forach poruszany , ludzie z tym sie bujaja i nic sie nie dzieje wiec raczej to zostaw. Nie szkoda ci silnika na ryzyko ? Jak samemu to robisz to mozesz ciac koszta jak trzeba. Vanosy regeneracja kilka stow , mozesz kupic tylko slizg ten bananowy a reszte zostawic stare + napinacz mozna nowy kupic za 200zl. W czesciach na tzw ,,opcja bieda'' mozna sie zamknac w lekko ponad 1000zl mysle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.