Skocz do zawartości

F10 520D - N47 - Słychać syczenie powietrza po lewej stronie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam problem z 520D f10 N47 z 2011 roku.

Od kilku dni słyszę wiejące powietrze przy nawiewie z lewej strony kierownicy. Byłem u mechanika w poszukiwaniu rozszczelnienia przewodu turbiny, ale nic nie zdiagnozowaliśmy. Poza tym turbina jest po prawej stronie, a syczenie powietrza słychać z tylko z lewej strony. Ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Gdzie mogło nastąpić rozłączenie jakiś przewodów od turbiny?

Opublikowano

Jeśli dobrze zrozumiałem Twój opis, to w tych okolicach jest przewód z podciśnieniem idący do serwa od hamulców i samo serwo.

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czy coś przy tym serwo może być rozszczelnione i wydawać dźwięk przypominający pęknięty przewód powietrza od turbiny?

Na niskich obrotach tego nie słychać, od około 1600 obrotów jest jednostajne świszczenia powietrza.

Opublikowano

Nie wiem jak brzmi pęknięty przewód od turbo. W Twoim samochodzie z tego co wiem sterowanie turbo jest elektryczne, a rozszczelniony przewód do/z IC zaskutkowałby conajmniej trybem awaryjnym, więc to raczej nie turbina.

 

W innym aucie syczenie z nawiewów miałem jak w klimie brakowało czynnika.

 

Czy serwo może syczeć nie wiem. Do niego dochodzi przewód z pompy vacuum i w tej okolicy jest rozdzielacz przewodów podciśnienia. Na moje oko może się tam wiele wydarzyć 8-)

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W środku auta to słyszysz? Rurę od intercoolera sprawdziłeś?

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tak, w środku samochodu dźwięk wydobywa się z lewego nawiewu. Klimatyzacja i nadmuch jest wyłączony, radio wyciszone i słychać szum powietrza (nie czuć ręką, tylko słychać).

Na zewnątrz samochodu nic nie słychać, przewody od turbiny sprawdzone, od chłodnicy turbiny sprawdzone. Nigdzie nie ma pod maską niczego co by wskazywało na takie syczenie.

Jak dodam gazu to słychać mocniej. Nie mam błędów na desce.

 

Przy serwie jest podciśnienie, więc tam chyba bardziej zasysa, niż dmucha... I raczej były by problemy z hamowaniem czy jakiejś awarii, a tutaj nie ma problemów z hamulcami...

  • 4 lata później...
Opublikowano
Edigarnek jak rozwiązałeś problem, mam to samo, przy 120-140 km słychać zlewek strony przy szybie kierowcy czołowej świst powietrza (wyłączone nawiewy), co to może być? Pozdrawiam i proszę o rade

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.