Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, stałem sobie w bramie, auto na zapłonie, prawe lusterko zrobiło się gorące ... Jest wieczór więc to nie słońce - Grzało się szkło.

 

e34 525 tds, podgrzewane lusterka i tylna szyba ... Lusterko grzeje się na maks gdy kluczyk jest w pozycji zapłon i tylko wtedy - co to może być ? gdzie szukać przyczyny ( zwarcia ????)

 

 

HELP

Opublikowano
Witam, stałem sobie w bramie, auto na zapłonie, prawe lusterko zrobiło się gorące ... Jest wieczór więc to nie słońce - Grzało się szkło.

 

e34 525 tds, podgrzewane lusterka i tylna szyba ... Lusterko grzeje się na maks gdy kluczyk jest w pozycji zapłon i tylko wtedy - co to może być ? gdzie szukać przyczyny ( zwarcia ????)

 

 

HELP

 

Dodam jeszcze jedno - lusterko grzeje się do tego stopnia że można się poparzyć. Lewe lusterko zimne, i podgrzewanie szyby wyłączone ... o co biega ?

Opublikowano

Podgrzewane lusterka nie mają żadnych czujników temperatury ani włączników, którymi mozna byłoby tym dodatkiem sterować. Grzeją one non stop po załączeniu zapłonu i tak jest w oryginale. Jeżeli z prawej Ci nie grzeje to całkiem możliwe że się przepaliło lub szkło nie jest podgrzewane. Co do lewej strony to jeżeli grzeje za mocno to możliwe że jest to jakaś podróbka o niskiej oporności elementu grzewczego.

W oryginale mają one niewielką wartość poboru prądu i w niczym to nie przeszkadza.

Opublikowano
Podgrzewane lusterka nie mają żadnych czujników temperatury ani włączników, którymi mozna byłoby tym dodatkiem sterować. Grzeją one non stop po załączeniu zapłonu i tak jest w oryginale. Jeżeli z prawej Ci nie grzeje to całkiem możliwe że się przepaliło lub szkło nie jest podgrzewane. Co do lewej strony to jeżeli grzeje za mocno to możliwe że jest to jakaś podróbka o niskiej oporności elementu grzewczego.

W oryginale mają one niewielką wartość poboru prądu i w niczym to nie przeszkadza.

 

No i mam jasność. WIelkie dzięki.

 

Wziąłem dziś zdemontowałem to mocno grzejące lusterko (nie szło dotykać szybki dłużej jak 2 sekundy bo się parzyłem) ... - Grzała się rzeczywiście tylko powierzchnia szklana . Zrobiłem test, zdjąłem drugie - oba mają non stop 12 V po zapięciu zapłonu - i to mnie zastanawiało ... Prawe nie miało żadnej oporności (0 OHM) , lepe miało jakieś 600 ... ... i się nie grzało.

 

Lusterka miałem (wkłady) wymieniane po tym jak mi je skradziono - pytanie do posiadaczy lusterek podgrzewanych - jaki opór powinno mieć lusterko w oryginale ???

 

Dzięki za odpowiedź poprzednią i z góry dzięki za next, bo już się martwiłem dlaczego non stop 12 V jest podawane na lusterka jak zapłon jest włączony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.