Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem i proszę o pomoc i wskazówki z moim autkiem.

 

Mianowicie padła uszczelka głowicy. więc została ona naprawiona i po złożeniu auta podłączeniu wszystkiego akumulator był rozładowany,.

Naładowaliśmy go i po odpaleniu auta pojawia się problem, auto weszło w tryb awaryjny i pojawiły się błedy

 

41F2 Electric Ventilator - Activation Interrupted

4477 Intelligent battery sensor

3F20 Pedal Position Sensor 2

3F21 Pedal Position Sensor 2 - Short Circuit to B-

 

czy ktoś ma jakiś pomysł jak się ich pozbyć i naprawić auto??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Sprawdź czy jest napięcie na wtyczce wentylatora, jak nie ma to do sprawdzenia bezpiecznik/przekaźnik/wiązka, jak jest to wentylator/moduł.

2. Błąd wraca zaraz po skasowaniu? Mimo naładowania nie ma problemu z napięciem? Jakie jest napięcie w opisie tego błędu?

3,4. Błędy pedału gazu.

Co masz na myśli przez tryb awaryjny? Podstawa to dobre ładowanie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

ogółem auto mam prawie 2 lata. Kupiłem je w UK od Polaka który musiał wiedzieć iż uszczelka głowicy jest walnięta...

 

 

Ogółem jest to automat po odpaleniu wszystko jest ok, lecz po zdjęciu nogi z pedału hamulca obroty rosną do ok 1500-2000rpm i brak reakcji na wciśnięcie pedału gazu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic dziwnego skoro masz takie błędy, które dotyczą pedału gazu, szukaj najpierw w tym kierunku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Odepnij wtyczke od wentylatora i skasuj błędy,zobacz po odpaleniu które błędy powrócą oczywiście oprócz wentylatora bo to normalne jak będzie odpięty.
Opublikowano

Na jakiej podstawie twierdzisz ze koniec sterownika?? auto działało idealnie z uszkodzoną głowicą, problem zaczął się po złożeniu silnika spowrotem do "kupy".

Ogółem auto odpala tylko ma te błędy..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
problem zaczął się po złożeniu silnika spowrotem do "kupy".

Ogółem auto odpala tylko ma te błędy..

No wlasnie. Dziwne , nie ?

Opublikowano

Panie znawco od sterowników silnika..

okazało się iż problem powodowała klema pirotechniczna, przewód masowy nie łączył dokładnie, przez to były złe odczyty o stanie baterii..

 

dopiero poporawieniu styku udało się skasować błędy i odpalić auto z działającym pedałem gazu

Opublikowano
Widzisz kolego z fusòw ci nikt nie wywròży a tym bardziej na odległość,przyczyn moglo byc dużo.Koledzy ci podali możliwe przyczyny więc nie powinienes sie denerwować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na przyszłość wrzucaj zrzuty błędy, jest tam trochę informacji, które mogą naprowadzić na przyczynę, do znudzenia pisze o wklejaniu całych błędów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.