Skocz do zawartości

[E36] M44B19 wymiana paska wieloklinowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z wymianą paska wieloklinowego w BMW E36 318ti (M44B19). Z tego co się dowiedziałem to należy zdjąć zaślepkę na rolce od napinacza paska. Następnie kluczem z nasadką 16 obrócić w lewo i odchylić rolkę. Niestety śruba która trzyma rolkę zaczyna się obracać i mogę sobie kręcić w nieskończoność. Co mam zrobić czy odkręcić całą rolkę? Nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Proszę o pomoc.
Opublikowano

Ta śruba ma lewy gwint czyli dokręcamy w lewo, a odkręcamy w prawo, i teraz jak kręci się w lewo w nieskończoność to obawiam się że gwint w napinaczu puścił.

Odkręć tą śrubę (w prawo) o ile się uda i oceń stan gwintu w napinaczu jak gwint zerwany to niestety czeka Cię wymiana całego napinacza bo zrywa się najczęściej właśnie w nim.

 

Tylko tak nie jeździj bo pasek spadnie i będzie kłopot.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.