Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, planuje zmienić hamulce w swoim coupe 323. Seryjnie siedzą 276mm, chciałbym dać minimum 320mm z 330cd/c. W grę wchodzi jakiś custom na dwutłoczku czy też całkwoita zmiana na 2 zaciskach(osobny ręczny w hydrołapie). Chce być przygotowany na przyszłościowe zwiększenie mocy. Nie chcę drutu, ma być zestaw możliwie najbardziej plug&play.

Czytałem że najłatwiej jest własnie wrzucić z 330cd, ale jedni piszę że trzeba całe zwrotnice zmieniać inni że nie, chciałbym się upewnić co muszę kupić.

Jestem po wymianie wszystkich tuleii z tyłu na poli, więc jesli będzie możliwość to chciałbym zostawić te zwrotnice.

Cena szczerze mówiąc nie gra roli, ale big brake kit za 5k to ostateczność

Opublikowano

Sama tarcza hamulcowa to nie problem problemem będą tarcze kotwiczne.

 

1 opcja

Możesz zakupić tarcze kotwiczne od 330 i spróbować zamontować je w swoich wahaczach tylko ciekawe czy jest możliwa taka operacja i czy otwory montażowe tarcz kotwicznych będą pasować do wahaczy, dodatkowo ta operacja wiąże się z demontażem piast i konieczna będzie wymiana łożysk ponieważ nie zdemontujesz piast bez uszkadzania łożysk.

 

2 opcja

Wymiana obu wahaczy podłużnych (nie zwrotnic) najlepiej kpl. z tarczą kotwiczna, piastą i łożyskiem.

 

3 opcja (najtańsza)

P&P to będą pasować tarcze z 328i 294mm

 

A co z przednimi hamulcami?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.