Skocz do zawartości

F11 535d 299PS - Problem z cisnieniem Rail


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problemy z moja 535d, po bardzo dlugiej walce z podcisnieniem mialem chwile spokoju.

Teraz mam problem z Railem ;/

 

Okazuje sie to gdy sie jemu daje duzo gazu, zaczyna buczec. i mi pokazuje blad na wyswietlaczu, ktory mi pozwala dalej jezdzic jak by nic nie bylo.

Gdy tak pare razy porobie konczy sie zabawa i pokazuje uszkodzenie napedu. Odcina mi moc i wchodzy silnik i skrynia w tryb awaryjny.

 

To sa jego jedyne bledy.

 

Czy ma ktos pomysl co robic dalej?

 

Pompa w zbiorniku sprawdzona przez Rheingold

Wtryski wymienione

filtr paliwa nowy

 

 

Steuergerät        :       12  DME/DDE - D73N57E0 - Dieselelektronik DDE 7.31 6 Zylinder N57
Job Status         :           OKAY
Fehlerort          :  2389248  0x247500 - 247500 Raildruck-Plausibilität mengengeregelt: Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung
Fehlersymptom      :      ---  ---
Readyness Flag     :       16  Testbedingungen erfüllt
Fehler vorhanden   :        8  Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Warnung Flag       :      128  Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
F Überlauf         :        1
Fehlerklasse Nr    :        0
P-Code             :      ---  ------
SAE-Code           :      135  135P0087 Kraftstoffeinspritzleiste/-system (Bank 1) - Druck zu niedrig
P-Code7            :      ---  ------
Häufigkeitszähler  :        9
Logistikzähler     :      ---
Heilungszähler     :       40
Ereignis DTC       :        0 DTC kein Ereignis DTC
Fehlerarten        :      ---
1. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220352
Umwelt Zeit        : 192070224
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 3.226000E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 9.800000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.294118E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.960788E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.623530E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.390000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 1.002353E+003 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 4.000000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.741177E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.460000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.917965E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 1.499665E+001 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.000000E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.000000E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.749020E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.741176E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.588740E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.516865E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
2. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220795
Umwelt Zeit        : 193009969
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 3.141500E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 8.600000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.317647E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.960788E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.592157E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.400000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 9.929411E+002 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 3.400000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.811765E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.480000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.888851E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 4.998247E+000 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.235294E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.470588E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.701961E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.733333E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.784840E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.482166E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -

 

Blad nr 2

 

Steuergerät        :       12  DME/DDE - D73N57E0 - Dieselelektronik DDE 7.31 6 Zylinder N57
Job Status         :           OKAY
Fehlerort          :  2389504  0x247600 - 247600 Raildruck-Plausibilität mengengeregelt: Raildruck zu niedrig/positive Regelabweichung und Stellgröße zu hoch
Fehlersymptom      :      ---  ---
Readyness Flag     :       16  Testbedingungen erfüllt
Fehler vorhanden   :        8  Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Warnung Flag       :      128  Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
F Überlauf         :        1
Fehlerklasse Nr    :        0
P-Code             :      ---  ------
SAE-Code           :        0  0
P-Code7            :      ---  ------
Häufigkeitszähler  :        4
Logistikzähler     :      ---
Heilungszähler     :       39
Ereignis DTC       :        0 DTC kein Ereignis DTC
Fehlerarten        :      ---
1. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220405
Umwelt Zeit        : 192206057
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 3.204000E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 8.900000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.427451E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.215689E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.450981E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.390000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 9.976470E+002 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 5.100000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.788235E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.360000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.907940E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 8.997226E+000 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.078431E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.235294E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.749020E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.733333E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.588740E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.504963E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
2. Datensatz
Umwelt Anzahl      :       24
Umwelt Kilometer   :   220794
Umwelt Zeit        : 193009840
Umweltbedingung  1 :    22869  Motordrehzahl 2.834500E+003 rpm
Umweltbedingung  2 :    20997  Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 8.400000E+001 degC
Umweltbedingung  3 :    18250  maximaler Raildruck der letzten 10ms 1.215686E+003 bar
Umweltbedingung  4 :    17879  Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 9.960788E+001 mg/hub
Umweltbedingung  5 :    18402  Luftmasse pro Zylinder 1.600000E+003 mg/hub
Umweltbedingung  6 :    18503  Ladedruck - Istwert 3.545098E+003 hPa
Umweltbedingung  7 :    16898  Erfasste Batteriespannung 1.400000E+004 mV
Umweltbedingung  8 :    19698  Umgebungsdruck 9.929411E+002 hPa
Umweltbedingung  9 :    17900  aktueller Motorstatus 1.600000E+001 -
Umweltbedingung 10 :    17500  Kraftstofftemperatur 3.300000E+001 degC
Umweltbedingung 11 :    17325  Kraftstoffvorförderdruck - gefiltert 3.882353E+003 hPa
Umweltbedingung 12 :    17381  Vorfördermenge 2.410000E+002 l/h
Umweltbedingung 13 :    18197  Raildruck - Sollwert 1.777246E+003 bar
Umweltbedingung 14 :    18196  Status - Raildruckregelmodus 5.000000E+000 -
Umweltbedingung 15 :    17496  Tankfüllstand - Kraftstoff 4.998247E+000 l
Umweltbedingung 16 :    17044  Mengenregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 8.941176E+002 mA
Umweltbedingung 17 :    17055  Mengenregelventil - Strom-Istwert 8.941176E+002 mA
Umweltbedingung 18 :    17205  Raildruckregelventil - Sollwert des Ansteuerstromes 1.623529E+003 mA
Umweltbedingung 19 :    17209  Raildruckregelventil - Strom-Istwert 1.607843E+003 mA
Umweltbedingung 20 :    17206  Raildruckregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -
Umweltbedingung 21 :    17203  Raildruckregelventil - Adaptionsfaktor für die Kennlinie 9.784840E-001 -
Umweltbedingung 22 :    17201  Raildruckregelventil - Drucksollwert von der Raildruckregelung 2.349138E+003 bar
Umweltbedingung 23 :    17049  Mengenregelventil - Volumenstromsollwert der Raildruckregelung 1.000128E+002 mm3/s
Umweltbedingung 24 :    17052  Mengenregelventil - Zustand der Stellwertsteuerung 0.000000E+000 -

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej,

Miałem ten sam problem, auto pojechało lawetą do serwisu BMW ( nie chciało mi się bawić w zawiezienie auta więc skorzystałem z BMW care), sprawdzili wszystkie rzeczy i po skasowaniu błędów, weryfikacji wtrysków, sprawdzenie filtra paliwa i pompy w baku - wszystko gra, powiedzieli mi że w baku miałem paliwa na ponad 100 km (prawie rezerwa) i pompa która jest w zbiorniku nie zdążyła przelać paliwa z komory do komory ( podobno bak dzielony na 2 częsci )

 

czy też miałeś ten objaw przy niskim stanie paliwa ?

Daniel
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Hej,

Miałem ten sam problem, auto pojechało lawetą do serwisu BMW ( nie chciało mi się bawić w zawiezienie auta więc skorzystałem z BMW care), sprawdzili wszystkie rzeczy i po skasowaniu błędów, weryfikacji wtrysków, sprawdzenie filtra paliwa i pompy w baku - wszystko gra, powiedzieli mi że w baku miałem paliwa na ponad 100 km (prawie rezerwa) i pompa która jest w zbiorniku nie zdążyła przelać paliwa z komory do komory ( podobno bak dzielony na 2 częsci )

 

czy też miałeś ten objaw przy niskim stanie paliwa ?

Patrząc po logach wychodzi że w baku miał:

przy 220352 - 15 litrów

220405 - 9 litrów

220795 - 5 litrów

220794 - 5 litrów

 

czyli jazda oparowa.

Opublikowano

To sie wydarza przy obojetnie jakim stanu paliwa. czy pelny czy pusty.

 

Hej,

Miałem ten sam problem, auto pojechało lawetą do serwisu BMW ( nie chciało mi się bawić w zawiezienie auta więc skorzystałem z BMW care), sprawdzili wszystkie rzeczy i po skasowaniu błędów, weryfikacji wtrysków, sprawdzenie filtra paliwa i pompy w baku - wszystko gra, powiedzieli mi że w baku miałem paliwa na ponad 100 km (prawie rezerwa) i pompa która jest w zbiorniku nie zdążyła przelać paliwa z komory do komory ( podobno bak dzielony na 2 częsci )

 

czy też miałeś ten objaw przy niskim stanie paliwa ?

 

Rozumiem ze juz twoj problem sie zalatwil tak?

 

5 litrów?? :shock: :duh:

Ale nam wszystkim pomogles, dzieki.

Opublikowano
Mnie się wydaje że to problem z pompą wysokiego ciśnienia lub zawór regulacji ciśnienia przy wysokich obrotach upuszcza ciśnienie na listwie albo czujnik ciśnienia paliwa na listwie świruje.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mnie się wydaje że to problem z pompą wysokiego ciśnienia lub zawór regulacji ciśnienia przy wysokich obrotach upuszcza ciśnienie na listwie albo czujnik ciśnienia paliwa na listwie świruje.

 

Wlasnie to ogarniam. Bo zamowilem nowy zawor regulacji. I byl problem jeszcze gorszy, poderjzewam ze jest uszkodzony. Dostane dzisiaj nowe i jak zalorze dam znac.

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.