Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Albo MAP sensor dokonał żywota, albo masz problem z jakimś kablem/złączką

Lub klekla turbina albo lapie lewe powietrze.

Zebys byl pewny czujnika to go wymien a jak problem nie ustapi to zlec mechanikowi probe szczelnosci dolotu ze szczegolna uwaga na IC i kontrole turbo.

Problem jest na odcinku od przeplywomierza do czujnika ruznicy cisnien

 

"intake manifol pressure" = "ciśnienie w kolektorze dolotowym". Może sobie łapać ile chce lewego powietrza, ale ta wartość NIGDY nie może pokazywać 0 (zero) przy sprawnym czujniku.

 

Co do zasyfionej przepustnicy - to normalne. Do kolektora wpadają spaliny przez EGR i powietrze z oparami oleju przez odmę - więc nie jest to tylko powietrze :wink:

Prędzej czy później ten syf znajdzie się m.in. na przepustnicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może sobie łapać ile chce lewego powietrza, ale ta wartość NIGDY nie może pokazywać 0 (zero) przy sprawnym czujniku.

Masz racje ale gdy bedzie duza nieszczelnosc w dolocie lub turbina nie bedzie wcale ladowac wuwczas silnik bedzie pracowac wolnossaco i wtedy ten wynik bedzie 0

Hm turbo? Tylko ja mam benzyne.

Na schemacie masz czujnik roznicy cisnien- on jest montowany tylko w autach z turbo.

Wiesz juz jakie kroki podjac w kierunku naprawy a ja Ci tylko zycze aby na czujniku sie skonczylo...

Opublikowano

Ok czujnik wymieniony:)

Nie ma tych dwóch błędów od ciśnienia i tego czujnika ale autko dalej jakby przymulone. I taki jeden błąd

 

Engine / Motor

Cyl. same setting over rough running Cyl. 4

Code: 003073

 

Przeczyściłem wszystkie świece jak zobaczyłem ten błąd ale dalej wyskakuje;/

Jeden wtrysk nawala?(ciśnienie na cylindrach było sprawdzane)

Opublikowano

Powinieneś jeszcze skasować adaptacje i trochę pojeździć, żeby auto miało szansę się dostroić do nowego czujnika (ale nie wydaje mi się, że Carly to potrafi).

A co do samego wtryskiwacza, to możesz:

- wymienić w ciemno

- sprawdzić na stole

- albo przełożyć na inny cylinder (tu potrzebne kodowanie - tego też Carly nie ogarniesz)

W INPIe jest ekran od biegu jałowego, stamtąd też coś można by było wyczytać.

Opublikowano

Ok autko pojechalo do BMW w sumie tylko po dowod ze nawalaja wtryski. Po kilku godzinach dostalem telefon ze to wtryski ale w trakcie procedury wystapil blad komputera i wszyskie szyby sa w dole nie dzialja swiatla itp.

Auto generalnie stoi w Bmce uszkodzone. Dzis czekam na propozycjeod nich...

MASAKRA JEDNYM SLOWEM :cry:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok autko pojechalo do BMW w sumie tylko po dowod ze nawalaja wtryski.

I to jest argument zebys wszedl w posiadanie INPY gdzie pomiary sa jasne i czytelne.

Opublikowano

Ok dogadalem sie z Bmka. Wtryski, FRA UNIT, MAP Thermostat(Dziwne wymienialem) moze poszlo przez ten "FRM UNIT" (odpowiedzialny min. za szyby i swiatla).

 

P.S

Taka krotka notka jesli ktos kupije Bumcie w Angli i chce wziąć gwarancje z firmy Auto Guard Warranties. Gwarancja SELECT. Firma przedatawia sprawe tak: Nigdy nikt nie wymienial wszystkich wtryskow w tym modelu (ich historia) i nie zaplaca za nic (jeali Bmw powiedzało by jedem, to tak). "Map termostat gwarancja tego nie obejmuje, tylko " MAP SENSOR" :duh: (CYRK)

 

Generalnie oddadza za jeden wtrysk i to sie musialem wykłucic :duh:

 

Podsumowujac stracilem czas i kase na zabawy z gwarancja

 

Dziekowa wszystkim

Opublikowano

Map thermostat - tu chodzi o termostat, a nie MAP sensor - jak padnie termostat to wywala właśnie błąd z opisem "map thermostat".

Moduł FRM można ożywić - np kolega temsky740 się czymś takim zajmuje.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ok. Wymienione wtryski, termostat. Autko generalnie chodzi dobrze, ale jakies dziwnie mułowate... Do momentu zaktualizowania oprogramowania. Informatyk mowil ze byl spory balagan w sterownikach, poinstalowane byly od innych modeli.

Po aktualizacji auto nie do poznania :D

POLECAM AKTUALIZACJE :D (dla zainteresowanych moge dac namiary na informatyka)

 

Temat do zamkniecia. Dzieki wszystkim i pozdrawiam

  • 4 lata później...
Opublikowano
Gdzie ten informatyk można kontakt ? Mam podobny błąd wypadanie zapłonu na cyl 3 cewki wtryski pozmieniane z innych nic nie pomaga auto miało parę błędów termostat czujnik położenia walka nox sensor i profilaktycznie swiece wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienie na uzywke bo dziwne dźwięki z niej dochodzą niestety nowa używana ma to samo nie wiem gdzie szukać problemu. Oprócz wypadanie zapłonu zero błędów na zimnym pali od strzała i ladnie chodzi dopiero po jakimś czasie wypada zapłonu.
Opublikowano
Gdzie ten informatyk można kontakt ? Mam podobny błąd wypadanie zapłonu na cyl 3 cewki wtryski pozmieniane z innych nic nie pomaga auto miało parę błędów termostat czujnik położenia walka nox sensor i profilaktycznie swiece wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienie na uzywke bo dziwne dźwięki z niej dochodzą niestety nowa używana ma to samo nie wiem gdzie szukać problemu. Oprócz wypadanie zapłonu zero błędów na zimnym pali od strzała i ladnie chodzi dopiero po jakimś czasie wypada zapłonu.

 

potrzxebujesz laptopa z inpa zeby cokolwiek zrobic w tym aucie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wypadanie zapłonu cyl 3 nowe swiece cewki wtryski z innych podmieniane dalej cyl 3 bye pewny że te mosfety ECU silnika, nie wyjolem wtryski na drugą stronę wkręciłem leje 1 który wymieniłem z 3 uzyeka wtrysk chodzi jak złoto beemka do sprzedania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.