Skocz do zawartości

Przerobka pedalu linkowego na potencjometr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczow

 

Mam problem a mianowicie robie swap na 2.8 z 2.0 i nieswiadomie kupilem silnik 2.8m52 z kolektorem od m54 i tam jest przepustnica elektroniczna . Jest mi w stanie ktos wyjasnic jak to moge przerobic?

Opublikowano

kupiłeś raczej silnik m52b28TU czyli ten który był właśnie w e46 i tam już jest sterowanie elektroniczne. Jest wiecej sond, inny kolektor jak zauważyłeś, podwójny vanos również.

 

m52b28 wystepował w e36 i e39, gdzie w e39 potem został ulepszony do wersji TU (Technical Upgrade)

 

pewnie jak obejrzysz wiązke to zobaczysz że masz 4 kable do sond lambda :) 2 przed katem i 2 za katalizatorem.

 

Pokaż fotkę najlepiej tego silnika

 

 

silnik m52b28 z e36 i e38 i e39 czyli jeden vanos, 2 lambdy, linka na gazie oraz kolektor zwykły

 

http://i.imgur.com/eBUVNdk.jpg

 

silnik m52b28TU z e46, e39 okolice 2000r.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/M52TUB25.jpg

szukam
Opublikowano
Sterownik który miałem to ms42 przy tym ms43 . Czy wiazka od potencjomentra jest na osobnej wtyczce ? Bo posiadam cala rozbita budę i żeby wyciągnąć potencjometr i elektrykę musze wszystko rozcinać i nie wiem czy jest sens
Opublikowano
Mam wolna jedna wtyczkę której nie mam do czego wpiac , ta w której ida kable od rozrusznika czy w tej samej wtyczce ida przewody od potencjometru ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.