Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanie czy jest możliwość przełożenia głowicy + paru gratów z 1.8IS do zwykłego 1.8? bo z tego co się doczytałem to te silniki różniły się tylko głowicą oraz kolektorem wylotowym i tak sobie pomyślałem czy nie szło by wsadzić głowicy + kolektora + (jakieś graty) od 1.8IS do mojego silnika.
Opublikowano

Kolektor ssący też jest inny ma szersze kanały inna też jest obudowa pompy oleju (mocowanie el. rozrządu, dysza natrysku oleju na łańcuszek) tłoki w isie też są inne mają wyżłobienia pod zawory.

 

Teoretycznie taka modyfikacja jest do zrobienia, ponieważ baza czyli blok jest ten sam, więc jak masz potrzebne graty to nic nie stoi na przeszkodzie, a wał chyba też z isa by się przydał bo jest kuty, korby też podobno miał kute (M42B18).

 

Tylko pytanie czy to się opłaca?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Kolektor ssący też jest inny ma szersze kanały inna też jest obudowa pompy oleju (mocowanie el. rozrządu, dysza natrysku oleju na łańcuszek) tłoki w isie też są inne mają wyżłobienia pod zawory.

 

Teoretycznie taka modyfikacja jest do zrobienia, ponieważ baza czyli blok jest ten sam, więc jak masz potrzebne graty to nic nie stoi na przeszkodzie, a wał chyba też z isa by się przydał bo jest kuty, korby też podobno miał kute (M42B18).

 

Tylko pytanie czy to się opłaca?

 

No właśnie chyba się opłaca bo po znalezieniu problemów z obrotami w silniku okazało się że jest niemal w idealnym stanie, wszystko było robione jak Bóg przykazał, trzyma ciśnienie nie leje oleju bez problemu kręci się do końca pola i jak mam dać np 700~900zł na silnik a tyle samo na części to wole jednak kupić i przerobić mój silnik bo jestem pewny tego co mam a nie że za 2 mies korba wyleci bokiem bo nie wiadomo w jakim stanie jest silnik nikt mi nie da na taki silnik gwarancji.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

I jak się temat rozwija?

 

Przerobiłeś 318i na 318is?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.