Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu mam problem z aktywnym układem kierowniczym, na desce świeci się kontrolka wspomagania na żółto i na ekranie i-drivie activ steering fault, a także dosyć ciężko chodzi kiera niezależnie od prędkości.

Po podpięciu pod kompa pojawia się błąd 4447 oraz 612C, elektryk u którego byłem twierdzi że jest uszkodzony sterownik aktywnego układu kierowniczego. Nowy sterownik kosztuje z 3K, a używki ok 800-1600 pln, wiec zanim wydam taką kwotę chciałbym się upewnić czy rzeczywiście ten sterownik jest uszkodzony, jeżeli tak czy jest możliwość naprawy takiego sterownika? Macie może kogoś do polecenia w Warszawie lub okolicach kto ogarnia takie tematy?

Opublikowano
sprawdz wiazke przy nadkolu i przesledz ja do samego sterownika mialem ten sam blad oraz inne jak jest sucho wszysko jest u mnie ok ale jak zlapie troche wilgoci sypie bledami.Sprawdzalem sam sterownik i wyglada jak z fabryki wokoł niego sucho ,natomias wiazka zasniedziala bede mial troche czasu to sie nia zajme narazie wiekszego klopotu brak blad wlacza sie dwa trzy razy w tygodniu po kalibracji lewo prawo wszysko wraca do normalnosci pzdr :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temsky czego ty się tak wszystkiego czepiasz?

Wiele różnych błędów generuje się przez niskie napięcie wiedz o co ci chodzi ?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temsky czego ty się tak wszystkiego czepiasz?

Wiele różnych błędów generuje się przez niskie napięcie wiedz o co ci chodzi ?

Nie czepiam. Po prostu sterowniku z wewnętrznym błędem ładowanie akumulatora nie pomoże.

Opublikowano
Temsky czego ty się tak wszystkiego czepiasz?

Wiele różnych błędów generuje się przez niskie napięcie wiedz o co ci chodzi ?

Nie czepiam. Po prostu sterowniku z wewnętrznym błędem ładowanie akumulatora nie pomoże.

Zapewne BGA. Naprawiasz je?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temsky czego ty się tak wszystkiego czepiasz?

Wiele różnych błędów generuje się przez niskie napięcie wiedz o co ci chodzi ?

Nie czepiam. Po prostu sterowniku z wewnętrznym błędem ładowanie akumulatora nie pomoże.

Zapewne BGA. Naprawiasz je?

Na PW pisz

Opublikowano
Spróbuj go sflashować, jeśli nie da rady to sterownik do wymiany. jesli jest z nim komunikacja to są 2 czujniki kąta skrętu, jak sie rozjadą to raz ze kalibracja,a jak sie nie da to wymiana, jeden jest pod kierownicą a drugi na maglownicy. I do tego na maglu są zestawy naprawcze w serwisie ok 5 stów jak dobrze pamiętam. Walczyłem z tym kiedyś i teraz działa. 3lata bez awarii.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj go sflashować, jeśli nie da rady to sterownik do wymiany.

Nawet jeśli jest to problem z pamięcią flash i winkfp nie kończy programowanie, to można naprawić !!

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam i mnie dopadlo dzis blad 612c , 6137 i 614a.Ni z tego ni z owego jade dzis i nagle blad afs nie da sie z kalibrować tak jakby bylo brak komunikacji ze sterownikiem, kierownica prosto stoi wspomaganie tez dziala normalnie jaka morze byc przyczyna bledow. za pierwszym razem jak sprawdzalem dzis bledy byly tylko 2 6137 i 614a potem zdjelem 2 wyczki na maglu w celu ich obejzenia czy są cale i za drugim razem inpa pokazala juz trzy bled 612c , 6137 i 614a ale wszystko dziala normalnie o co tu chodzi ??? :mad2: Najchetniej bym zmieni na normalny magiel bo tego mam juz serdecznie dosyc jak nie wiazka to teraz to :( czyzby sterownik ? jakie sa objawy padnietego sterownika Sterownik sprawdzalem czysty i suchy jakby z fabryki wyszedl wczoraj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.