Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie - witam się tu gdyż nie znalazłem działu powitań

 

Autko mamy od soboty...

Jest to wersja z ASB, 3 litry benzyna + gaz na stagu..

Wszystko było ok, jeździ jak bajka.

Świecił się check (service engine soon) z błędami zbyt bogatej korekty dawki paliwa na obu bankach - ale to ogarniam - od lat jeżdżę autami na gazie (z fordowskim 5.4 v8 włącznie).

Mój poprzednik, wywalił oryginalna puszkę filtra powietrza i w jej miejsce na trytytkach zamontował plasticzany stożek z allegro... W tej konfiguracji i auto i gaz głupieje... Dostaje za dużo powietrza niz myśli że dostanie i kłopot gotowy...

Poluje właśnie na puchę i wracam do tego co fabryka dała...To załatwi problem z checkiem i błędami korekt..

 

Ale problem mam inny... podpiąłem się elm327 + scan tool żeby upewnić się że nie ma innych błędów (nie ma).

Skasowałem te dwa które były (zbyt duża korekta dawki)... Check zgasł...

Ale zaświecił się 4x4... Odpalanie, gaszenie i kręcenie kierownicą nie pomogły...

Cały czas się świeci, ale tak jakby 'blado'... nie jasno żółto tak jak check, tylko dużo słabiej...

Nie jest to trójca kontrolkowa o której czytałem...

Co mogłem popsuć ??

Wcześniej się nie świecił, auto od czasu podpięcia elm nie jeździło, więc zaświecenie się tej kontrolki musi być wynikiem mojego podpięcia się...

Tylko co teraz ??

I co to tak w zasadzie oznacza ??

Opublikowano

Nie panikuj.

 

4x4 świeci się również jak odłączysz na chwile kwasa i podłączysz z powrotem

 

Wsiadaj w auto i dzida po kilkunastu metrach powinna zgasnąć.

Jak nie zgaśnie to trzeba poszukać przyczyny , możesz zacząć od sprawdzenia bezpieczników.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

No to trochę mnie uspokoiłeś :)

Zacząłem mieć czarne wizje, jak odkryłem że w zaślepce od gniazda OBD jest jakiś oporniczek wlutowany, który ma kontakt z pinami wtyczki gdy zaślepka jest założona..

Po otworzeniu zaślepki siłą rzeczy traci on kontakt z pinami... podejrzewam jakiś wynalazek Januszowy, więc zacząłem myśleć :)

Opublikowano
No to trochę mnie uspokoiłeś :)

Zacząłem mieć czarne wizje, jak odkryłem że w zaślepce od gniazda OBD jest jakiś oporniczek wlutowany, który ma kontakt z pinami wtyczki gdy zaślepka jest założona..

Po otworzeniu zaślepki siłą rzeczy traci on kontakt z pinami... podejrzewam jakiś wynalazek Januszowy, więc zacząłem myśleć :)

 

Nie martw się - w mojej poprzedniej e83 zaslepka też miała opornik.

W aktualnej - nic takiego nie ma :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.