Skocz do zawartości

316 ASC i przycisk


Titan

Rekomendowane odpowiedzi

Na rynku krąży tyle ulepów, że brak przycisku jest jak najbardziej możliwy :mrgreen: . Łatwo sprawdzić, czy ma się ASC, wtedy jest całkiem inna przepustnica, podwójna (dosłownie), bo ASC działa tak, że domyka sam jedną w trakcie poślizgu. Silnik może mieć ASC ale nie musi być podłączone i będzie chodził normalnie, ABS może się świecić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS się faktycznie sieci ale po vinie w sumie nie wyszło że jest ASC. To była opcja w mniejszych silnikach?

Raczej w nowszych, ja to mam w M52B20 z 98r. W VIN-ie tego nie podają chyba. Najlepiej zajrzeć pod maskę, podwójna przepustnica ma krótkie gumowe kolanko łączące przepływomierz z przepustnicą ASC, no i przepustnica ta ma czarne gniazdo na wtyczkę u góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbyś mi to zobrazował :mrgreen:

Ale patrze teraz po vinie na realoem i wygląda na to że nie ma ASC. W takim razie chyba nie jest to jakaś rzeźba.

Wrzucę fotę :wink: .

 

Masz tutaj https://zapodaj.net/569e752ec1c8c.jpg.html, tak wygląda podwójna przepustnica ASC, na czerwono zaznaczyłem wtyczkę od ASC. W R4 może to wyglądać trochę inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.