Skocz do zawartości

730i Kreci ale nie odpala - brak napięcia na pompie paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Jestem zarowno nowy na forum jak i nowym wlascicielem swojego pierwszego BMW :)

Od paru dni BMW się na mnie gniewa i nie odpala.

Myslalem ze to pompa-filtr ale nie, tak łatwo być nie może...

 

Do tej pory sprawdzilem:

-pompa paliwa po podlaczeniu do 12 V dziala

-brak napiecia na pinach od zasilania pompy

-plywak działa

-bezpiecznik ok (tam.tez brak napiecia)

-usilnie namierzalem przekaznik i wyszlo ze ma.on.sie znajdowac po prawej stronie przy kielichu (od pasazera).

Sa dwa bialy i pomaranczowy. Z info znalezionych w sieci wynika.ze.to.ten pomaranczowy (od.zewnetrznej strony)

Ponieważ po.drugiej stronie jest kilka takich to podnienilem i co? Nic! Btw mam wrazenie.ze nie.klika.przy zaplonie jakiego bym nie wsadzil...

-robilem hard reset wg. zalecen z forum i tez nic...

-benzyna jest jak coś

-myslalem ze moze.imo bo mam.takiego sticka przy kluczyku

Ale.ten.rozlacza zaplon,.chyba.ze pompe.tez?

 

 

Czy ma.ktos.jakis.pomysl?

Silnik 3.0 188km

 

Dodam.jeszcze.ze problem poprzedzila nierowna praca silnika na postoju - wyjechalem na przejzadzke i po ok 70km co.swiatla/postój dostawal takich wzdęć ze prawie zgasł 500obr i potem za 20s.znowu a w.międzyczasie pracowal ok.

Po zgaszeniu i 30min.postoju juz nie.chcial palic po 4 razach zagadal i tego.dnia. jeszcze gasilem ze 3 razy i tak samo...

Na drugi dzien az do dzis nie pali wogole.

Opublikowano

Przperaszam za poprzedniego posta gdzie było wiele kropek i innych błędów ale pisałem z telefonu z uszkodzonym ekranem...

Czy jest ktos w stanie pomóc doradzić? Sprawdziłem pompę na krótko

tam gdzie jest przekaźnik zawierając + i zaczęła kręcić a przekaźnik tez jest Ok...

 

 

Coś ja rozłącza ale co?

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?

Dla przypomnienia, na pompie pojawia się napięcie dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem, nie wcześniej.

 

Możliwe, że masz uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Jest on na listwie wtryskowej od strony chłodnicy.

Ściągnij z niego wężyk podciśnieniowy i powąchaj czy w wężyku czuć benzynę.

Jeżeli tak, to membrana w regulatorze jest uszkodzona i przepuszcza paliwo, co powoduje spadek ciśnienia na listwie i kłopoty z nierówną pracą i nieodpalaniem.

pzdr

yaz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.