Skocz do zawartości

E46 M52B28TU Błąd Abs, DSC , zapala i gaśnie


methanex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od ponad tygodnia jestem posiadaczem 328ia w turasie.

 

Dzisiaj zapaliły mi się kontrolki od absu i dsc. Podjechałem do mechanika , podłączył pod tester diagnostyczny HELLA i pokazało błąd pompy absu- w podpowiedziach było że sprawdzić kabel plusowy od pompy/sterownika.

 

Po dwukrotnym skasowaniu tego błędu zapala się po paru metrach/ kilometrach.

 

Teraz po 3 godzinach od ostatniej jazdy , kontrolki zgasły , ale nawet nie odpalająć samochodu po minucie znów się zapalają , po wyłączeniu zapłonu gasną i tak w kółko.

 

Czy to jednoznacznie wskazuję na uszkodzenie pompy/sterownika absu ??

 

Mało tego , odkręciłem jedną nakrętkę od tej pompy, wyciekła minimalna ilość płynu i zapowietrzyłem hamulec, co pokazuję czerwony wykrzyknik oraz to że pedał wpada do środka ........................ Nie wiedziałem że są to przewody z płynem hamulcowym.

 

Wysyłać na regenerację pompę , czy ściągać po kolei wszystkie koła i psikać kontaktem w te czujniki oraz tą długą kostkę pod maską od absu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wskazuje na sterownik, przydałyby się błędy z inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Możliwe, trzeba tam zajrzeć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zostawię na przyszłość, może komuś się przyda.

 

Problemem były poluzowane przewody na serwo hamulcowym. Płyn cały wyleciał górą przez te poluzowane nakrętki . Dokręciłem wszystkie nakrętki , odpowietrzyłem hamulec i od tamtej pory żadne błędy się nie pojawiają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.