Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

pytanie jak w temacie - jaka jest roznica w jezdzie 'trojka' a 'piatka' ?

 

pytam bo zastanawiam sie nad kupnem beemki i nie jestem do konca zdecydowany 3 czy 5.

jesli 3 to tylko coupe i silnik 2.8, jesli 5 to pojemnosc okolo 3 litrow. Pytanie jaka jest roznica

w charakterze jazdy ? Jak z polaczeniem dynamiki/komfortu ?

 

podsumowujac jak Wasze odczucia podczas jazdy 3/5, czym wolicie jezdzic ?

 

EDIT: moze dodam ze obecnie jezdze mondeo 20 turbo diesel

Opublikowano

Zalezy czego oczekujesz od auta , jezdzilem 3-tka i 5-tka , szczerze to nie wiem ktore bym wybral (poki nie mam rodzinki wzialem 3-ke, oczywiscie cupetka) :D

 

A odczucia z jazdy tak jak napisal Panfil, najlepiej umow sie z jakimis sprzedajacymi na jazde probna, sam bedziesz wiedzial co lepsze dla Ciebie :mrgreen:

 

PZDR

Opublikowano
Jezdzilem jednym i drugim. Moim zdaniem E36 prowadzi sie pewniej i przyjemniej - nie zauwazylem, zeby Mondeo bylo bardziej komfortowe, za to na pewno bardziej pochylalo sie w zakretach.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
jesli chcesz sobie szybciej posmigac to bierz 3 bo jak wiadomo mniejsza buda, jak komfort to 5 :) dalej to do konca nie powiem
Opublikowano
5-tka ma o wiele lepszy komfort ale jest cięższa - ja po jeździe 3-ką i 5-tką powiedziałem że 5-tka to jest to :)
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

do niedawna miałem 328ci automat jazda nieporównywalna z żadnym jakim jeździłem do tej pory nie pali gumy ale przyspieszenia rakietowe

bardzo twarde zawieszenie opony 225/45/17 uniemożliwiają skutecznie szybką jazdę w koleinach zawieszenie gwintowane? uważam osobiście że to bajer za sporą kasę np(KONI) TAKIE MIAŁEM

wymiana na standardowe bilstein b6 to dobre rozwiązanie obniżone zawieszenie u mnie prześwit 8cm trzeba uważać żeby nie zostawić podwozia na śpiących policjantach

ale sam wygląd oraz praca silnika potrafi wiele zrekompensować

v-max ~ 235-240 km/h a i jeszcze coś nie wiem czy tylko w mojej

ale lubią się przegrzewać tarcze hamulcowe

Opublikowano
Sam pol roku temu stalem przed podobnym wyborem ale ja szukalem 540i. Niestety nic ciekawego nie znalazlem a poniewaz zawsze patrzylem z usmiecham na e36 coupe to szybko kupilem 328. Ostatnio mialem okazje scigac sie z 530i - idziemy w zasadzie identycznie. Pod koniec trojki baaardzo delikatnie zaczalem sie wysowac. Masa e39 wcale nie jest duzo wieksza i te dodatkowe 40 koni wystarcza aby byly zbliozne osiagi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdzilem jednym i drugim. Moim zdaniem E36 prowadzi sie pewniej i przyjemniej - nie zauwazylem, zeby Mondeo bylo bardziej komfortowe, za to na pewno bardziej pochylalo sie w zakretach.

 

Dokładnie. Jeździłem i tym i tym. Akurat nowe Mondeo mam za auto dość przeciętne pod względem prowadzenia i trakcji. Tak, jest to duże auto za sensowną cenę. Jednak w porównaniu z '5' lub '3' ma następujące wady: chwieje się strasznie na zakrętach, trzeba się znacznie zapierać o hamulec i jest dość ospałe przy wyższych prędkościach (przyspieszanie od 150 jest wiecznością, ale to już kwestia silnika, ja testuję 2.0 TDDi czy jakoś tak). Znacznie lepiej prowadzi się poprzedniego focusa.

 

A na pytanie, jaka jest różnica między '3' a '5' odpowiem, że taka, jak między '7' a '5' :)

Kai
Opublikowano

Witam

 

Mialem przyjemnosc pojezdzic troszke e-34 540 touring, wczesniej smigalem wieloma beemkami ale jedno wiem napewno--- nie ma wiekszej frajdy jak prowadzic taka rakiete na kolach :twisted:

Zachorowalem na ten model i zaluje do tej pory ze moja to tylko...525.

Obecnie szukam 540 touring(manual jest moim marzeniem) i wiem ze wlasnie to autko bedzie tym docelowym.

 

Pozdrawiam

2FST4U

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.