Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

VIN: WBAUW91040A200356

Type code: UW91

Model: 330XD OL (EUR)

E-F-R series: E91 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N57

Displacement: 3.00

Power: 180 (245 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 490 - SONDERLACKIERUNG

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2008-11-06

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CD Brake Energy Regeneration

S2KU BMW LA wheel V-spoke 285

S3AC Trailer coupling

S4AE Armrest front, retractable

S4B9 Interieurleisten Alu Feinschliff

S5AC High-beam assistant

S5DC Rear-seat headrests, folding

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

P7R7 Innovation package

P7RS Package Comfort

S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S203 4-wheel drive

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S249 Multifunction f steering wheel

S320 Deleted, model lettering

S321 Exterior parts in vehicle colour

S322 Comfort access

S386 Roof railing

S402 Panorama glass roof

S417 Roller sun visor, rear door

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S536 Auxiliary heating

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S614 Internet

S615 Extended BMW Online Information

S616 BMW Online

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

========================================

Individual equipment

========================================

---- Processing Individual

Sign quot;BMW individualquot;

0490 Special painting

Paintwork quot;diopside

black-metallicquot; (code S44).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wygląda dobrze, ale w ogłoszeniu 0to_pl nie jest zaznaczona opcja "bezwypadkowy".

Więc sprawdzenie historii w ASO lub firmach w tym się specjalizujących (np. www_bimmer-check_com), a następnie dokładne rozpoznanie - moim zdaniem - konieczne.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie przesadzałbym z N57.

W tym przypadku niemal pewnym kluczem będzie słowo "bezwypadkowy".

I naprawdę nie mówię o błotnikach, zderzakach i drzwiach tylko o podłużnicach, progach i słupkach.

I to trzeba SPRAWDZIĆ. Koniecznie.

 

BTW:

najlepsze i najsolidniejsze z 9-5 - moje przedliftowe, seryjne 9-5 Aero 2.3TURBO (fabrycznie pompowane przez Mitsu) - niejedną beemkę tym zjadłem :norty: - najczęściej bez napinania :norty: :

b6cdc37e6bd4d977med.jpg

40a07e5902feaf00med.jpg

8313cb8758d298e2med.jpg

to auto potrafiło wielokrotnie przećwiczyć przez wieeeele kilometrów na niemieckiej autostradzie A6 3.0tdi - choć po tych ćwiczeniach - bałem się mojego egzaminatora zgasić, bo mocne turbo - benzyny nie lubią ostrego popędzania przez setki km. (zdjęcie komory bez lampy po otwarciu maski - turbina SIĘ zaczerwieniła (nie wiem czy ze zdenerwowania, czy z wysiłku) :norty: :

aad15d371f3247a0med.jpg

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widze ze do tematu podchodzimy podobnie. Tez mnie fascynowala turbina ktora czasami rozgrzewala sie tak ze niezle w nocy swiecila. Wymienialem 2 razy skrzynie, ale jak wlozylem od aero to juz chodzilo do momentu az sprzedalem.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem nieprzyjemność oglądać to auto WBAUW91040A200356 18 maja 2017 r. ale wówczas w ogłoszeniu było że bezwypadkowe

 

Zacznę od tego, że jeden z panów z komisu twierdził, że auto należy do szefa, szef komisu natomiast, że jeździ nim żona, a przy okazji - choć czasu akurat na rozmowę nie miałem - zaczął mi zachwalać, że wszystkie wtryskiwacze były wymieniane, że zawsze wszystko w serwisie ASO etc. Zaciekawiło mnie bardziej więc się umówiliśmy u mechanika. Osoba, która podjechała do mechanika spóźniła się chwilę (z 30 min) a o aucie nic nie wiedziała (lub nie chciała mówić). Jak przyszedł czas na wjazd na kanał auto nie chciało odpalić, a kierowca był lekko zszokowany o co chodzi ... okazało się że w aucie nie ma nic paliwa !!! :mad2: Na szczęście pożyczono nam kanisterek i pojechał z nim na stację - pełen profesjonalizm ...

 

Jak się już na kanał udało wjechać (chodziło jak cichy zetorek i merdało rurą wydechową w każdą stronę) zaczęliśmy oglądać od podwozia, a tam z każdego możliwego miejsca ciekło (już nie pociło się czy kapało) :!: - generalnie wyglądało na 400+k km

Lakier piękny jak w opisie .... ale na każdym elemencie inny czarny :!: maska zmatowiona, nadkola w różnych odcieniach czarnego, drzwi widocznie malowane (brak charakterystycznej faktury lakieru), na tylnym i przednim zderzaku "kilka" pęknięć szpachli - dramat :!:

Wnętrze dość brudne ale ok, używany samochód przez żonę właściciela ... ale kierownica wytarta na przynajmniej 400k km, a nie jak w opisie 250k, oczywiście mogło się tak zdarzyć, że ktoś trzeć lubił

Jakie koła były nie pamiętam, bo już wiedziałem, że to nie będzie mój nowy pojazd.

 

Na samym początku, zaraz jak auto podjechało i jeszcze chodziło podłączyliśmy komputer, odczytaliśmy błędy i istniejące skasowaliśmy. Od razu wróciła ich cala litania, zapchanego DPF, poprzez błędy chyba wszystkich pomp, klimatyzację, coś z kierownicą, a na akumulatorze kończąc ... Na sam koniec "akcji" powtórnie sprawdziliśmy kompem, ale efekt był taki sam, kupa błędów z każdego ECU

 

Cały przegląd oczywiście odbywał się w obecności mnie jak i kierowcy, który nią przyjechał. Na koniec podziękowałem mu grzecznie, informując i uzasadniając dlaczego taka jest moja decyzja. Było widać, że jest mu trochę głupio, że zmarnował i swój i mój czas.

 

Myślałem, że to koniec będzie przygody z tym autem, ale niestety poruszony przedstawiciel handlowy zadzwonił do mnie i mnie zaczął normalnie opier..., że marnuje jego czas, pieniądze, paliwo etc ?! to na spokojnie zacząłem mu punktować: auto przynajmniej z 4 złożone (ma elementy z 4 różnych egzemplarzy E91), że lakier na masce, że cieknie etc. Jakoś to przyjął, ale jak wspomniałem o błędach, które od razu wracają zaczął znów krzyczeć, że mechanik nie umie sprawdzić na kompie, że to, że tamto, a na koniec rzucił, że czego się spodziewałem od auta które od pół roku stoi na placu!

 

Tak czy siak radze uważać na ten egzemplarz (choć może już go naprawili, bo sama zmiana na nie bezwypadkowy jest już ruchem w dobrym kierunku) a przede wszystkim na ten komis.

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry sineczek ale trudno się oprzeć wrażeniu że piszesz bzdury. Nie wyrażasz się precyzyjnie, piszesz że ciekło z każdego miejsca, że w każdym sterowniku były błędy, że auto składane z czterech, że kierownica przejechała 400 tysięcy?

 

Nie wyobrażam sobie żeby były błędy w każdym sterowniku.

 

Ciekło zewsząd? Z silnika, ze skrzyni i z chłodnic, tak?

 

Po czym wnosisz że auto jest składane z czterech? Mierzyłeś powłokę lakiernicza na słupkach, na podłużnicach, na kielichach?

 

Kierownica nie wygląda na 400 tysięcy, tak jak i fotele. Kierownica M-Pakietowa się szybko zużywa i zaczyna źle wyglądać jeżeli ktoś jej w ogóle nie czyści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry sineczek ale trudno się oprzeć wrażeniu że piszesz bzdury. Nie wyrażasz się precyzyjnie, piszesz że ciekło z każdego miejsca, że w każdym sterowniku były błędy, że auto składane z czterech, że kierownica przejechała 400 tysięcy?

 

Nie wyobrażam sobie żeby były błędy w każdym sterowniku.

 

Ciekło zewsząd? Z silnika, ze skrzyni i z chłodnic, tak?

 

Po czym wnosisz że auto jest składane z czterech? Mierzyłeś powłokę lakiernicza na słupkach, na podłużnicach, na kielichach?

 

Kierownica nie wygląda na 400 tysięcy, tak jak i fotele. Kierownica M-Pakietowa się szybko zużywa i zaczyna źle wyglądać jeżeli ktoś jej w ogóle nie czyści.

 

masz rację, nie znam się na tym, piszę z laickiego punktu widzenia, osoby która chciała kupić to auto, i opisałem co widziałem i jak się czułem byćmoże troszkę wyolbrzymiając, ale:

- lista błędów scrolowała się i scrolowała, może nie było na niej każdego sterownika, ba na pewno nie było, ale równie dobrze mogłyby być wszystkie gdyż była tego masa!

 

- silnik był cały "zarzygany" olejem, wyraźne wypływy m.in. z turbiny, ze skrzyni biegów (z przodu i z tyłu) z dyferencjału (znów, nie jestem mechanikiem, nie znam się, problemy wskazał mi mechanik);

 

- faktycznie trochę źle napisałem z tym, że złożony z 4, chciałem przekazać, że przynajmniej 4 różne odcienie czarnego są na tym aucie (niewliczając fabrycznego Czarny metalik Individual S44), jakby części pochodziły z 4 różnych aut (maska, nadkola, drzwi);

 

- fotele nie pamiętam jak wyglądały więc o nich nic nie pisałem, natomiast o kierownicy napisałem jakie było moje odczucie, a porównanie mam i do kilku innych kierownic w M-pakiecie od 250k km, poprzez moją 260k km, do kolegi 360k km, do 430k km i żadna nie wygląda choćby w połowie tak źle jak ta z tego egzemplarza e91.

 

Po oglądnięciu samochodu czułem się jakbym inne auto oglądał, nie to które jest na zdjęciach.

 

ps.

Kierownica nie wygląda na 400 tysięcy, tak jak i fotele.

 

widziałeś auto na żywo w podobnym czasie jak ja? czy może piszesz o tym co jest na zdjęciach ?

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz rację, faktycznie jest:

viewtopic.php?f=5&t=326060

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest, bo to moje auto!

Pan Klient - Sineczek- ma prawo do swoich opini.

Historia z ASO (Dobrzańscy) do wglądu.

Ja nim jeździłem, ale jako właściciel Salonu w Jaworniku nie mam czasu na jazdę 40 km do "Pana Kazia", który nie ma pojęcia i wciska kit nieświadomemu klientowi.

Rzeczywiście kierowca się spóźnił i był tylko transportującym samochód, więc nic o nim nie wiedział.

Nie mam obaw pokazać samochód w każdym serwisie, ale tylko ASO- wtedy będę miał pewność profesjonalizmu drugiej strony.

W 2016 roku wymienione 6 wtryskiwaczy, 6 świec żarowych i sterownik, klocki kpl, pasek klinowy, do tego samochód miał 2 przeglądy (przebieg jaki zrobiłem w 2016 to ok. 30.000).

W 2015 - m.in. regeneracja reflektorów i wymiana żarników - koszt ponad 1200 PLN!

Samochód nie był "składany" , ale miał drobną przygodę przed moim zakupem. Ja tylko poprawiłem w lipcu zderzaki i maskę po poprzednim właścicielu.

Błędy w sterownikach mogą być wywołane rozładowanym akumulatorem- ale jak ktoś nie wie jak czytać sygnały, to wyciąga złe wnioski.

Samochód nie ma problemu z DPF, napędami pracą silnika itd...

 

Jeśli p. Sineczek jest zawiedziony, pozostaje mi Przeprosić i polecić zmianę serwisu.

Stanowczo też protestuje przed oczernianiem mojej osoby i mojej oferty oraz przedstawianiem faktów niezgodnych z prawdą.

 

Jeśli ktoś ma więcej pytań - zapraszam.

 

Z poważaniem

MICHAŁ MICHALISZYN - NOWEUŻYWANE.EU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

18.11.08 - 3km - przegląd przedsprzedażowy

09.12.08 - 2370 km - felgi aluminiowe, opony zimowe Pirelli kpl, zmiana opon, wyważenie kół, mata bagażnika

10.02.09 - 9875 km - szyba czołowa, uszczelki, spinki, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu

02.04.09 - 16 093 km - zmiana opon, wyważenie kół

20.07.09 - 27 662 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

11.03.10 - 52 859 km - geometria kół pojazdu

08.04.10 - 57 096 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, klocki hamulcowe tył

17.01.11 - 86 522 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy, lampa tylna w blotnik prawa, moduł przestrzeni przypodłogowej, wycieraczki przód i tył

04.07.11 - 103 043 km - klocki i tarcze hamulcowe przód, serwis klimatyzacji, dysza spryskiwacza reflektora, lampa tylna w blotniku lewa i prawa

04.11.11 - 120 568 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, bateria w kluczyku

19.01.12 - 130 759 km - klocki i tarcze hamulcowe tył, badanie techniczne, kontrola pojazdu, wycieraczki przód i tył, dysza spryskiwacza reflektora, lampa xenon prawa, ramie reflektora,

15.03.12 - 140 086 km - szyba drzwi przednich prawych, wygłuszenie drzwi, nerka prawa, uzupełnienie oleju

31.07.12 - 162 073 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu

28.01.13 - 186 515 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy, podstawa filtra oleju, uzupełnienie oświetlenia, wycieraczki przód

06.03.13 - 190 548 km - prace przy pojeździe (bez szczegółowego opisu)

 

Ostatni odczyt z kluczyka - 233 359 km - 14.11.16

 

Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu.

 

----------------------------------------------------------

 

Samochód w ofercie od 03/2017 - cena początkowa 45.000 PLN NETTO

Ogłoszeń było kilka, zdjęcia te same które widać w obecnym ogłoszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępnie:

Dziękuję za przeprosiny!

 

Dział ten służy przekazywaniu i dzieleniu się swoimi (czyli subiektywnymi) opiniami i takie przekazałem! Pan jako właściciel auta może (ba, a nawet musi) się Pan nie zgodzić bo chce Pan sprzedać auto!

Jedynym oczernianie jakie tu się znalazło jest przez Pana mojej osoby sugerując, że mijam się z prawdą i faktami oraz że jestem tak nieświadomy, że można mi wszystko wcisnąć, nawet że suchy samochód jest mokry !

Kolejnymi oczernianymi przez Pana osobami są pracownicy serwisu, który oglądał Pana wspaniałe auto. Wiedział Pan dokładnie który to będzie serwis. Jak myślał Pan, że popatrzy na zdjęcia i wyda opinie na temat auta, trzeba było sprawdzić jaką cieszą się renomom i jakie są opinie na ich temat.

 

Wracając do tematu ...

... co to jest za różnica gdzie auto było sprawdzane? czy była to szopa, czy był to garaż, czy sieć serwisów czy samo "święte" ASO ? Jak tylko się spojrzy widać, że cieknie. Nie ważne czy jest to laik samochodowy czy mechanik z 40 letnim stażem w marce, powie to samo - Tu cieknie (mechanik doda jeszcze co to jest, dlaczego cieknie itp.). Nie jest tak ?

 

Historia w ASO to inny temat, gdyby auto przeszło weryfikację mechaniczną na pewno zwróciłbym się do DRAY'a (czy innej osoby sprawdzającej historię w zaprzyjaźnionym ASO) z prośbą o historię pojazdu. Z tego powodu w mym poście nie odnosiłem się do historii ASO, bo jej nie znałem i mnie nie interesowała (i wówczas i teraz), wspomniałem jedynie że informował mnie Pan telefonicznie, że m.in. wtryskiwacze były zmieniane w ASO oraz pasek od napędu klimy w trasie na wakacjach Pan zmieniał.

Na marginesie: Ciekawe, dlaczego na liście wizyt w ASO (udostępnionej przez DRAY'a) nie ma wizyt wymienionych przez Pana, a jest odczyt kluczyka z listopada zeszłego roku?

 

Samochód nie ma problemu z DPF, napędami pracą silnika itd...

 

Auto opisałem jakie oglądałem dwa miesiące temu i jak ono wówczas wyglądało - jak jest teraz nie wiem.

 

Błędy w sterownikach mogą być wywołane rozładowanym akumulatorem- ale jak ktoś nie wie jak czytać sygnały, to wyciąga złe wnioski.

Pewnie tak, ale po 40km akumulator powinien się podładować na tyle by od razu błędy nie wracały po ich skasowaniu, ale oczywiście mogę się mylić. Mechanik żadnych wniosków nie wyciągał, gdyż nie miało to już znaczenia dla mojej decyzji, jedynie pokazał mi ile ich jest i pozwolił przeglądnąć.

 

Na koniec jeśli się poczuł Pan urażony moją opinią o Pana pojeździe chciałbym przeprosić, tak odebrałem to auto, a przez jego pryzmat Pana komis - nic na to nie poradzę

 

 

Może obecnie jest wszystko w należytym porządku z autem i jest ono warte zakupu, natomiast - powtórzę - w maju gdy ja je oglądałem jego stan budził wielkie wątpliwości !

 

 

I już na sam koniec;

zazwyczaj jeśli oferowane auto jest w akceptowalnych pieniądzach (a to takim było), w bardzo fajnej konfiguracji (to również takim jest) oraz jest w dobrym stanie technicznym to sprzedaż kończy się maksymalnie w ciągu kilku dni, a samochód znajduje nowego woźnicę?

 

Pytanie: czemu nie udało się sprzedać auta od marca tego roku ?

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie

Dziękuję za przeprosiny - nie oczekiwałem.

 

Chcę być obiektywny.

Nigdy nie powiedziałem, że samochód jest "wspaniały", jak to Pan ujął. Mówiłem prawdę i całą swoją wiedzę, podparte fakturami VAT, bo samochód rzez 2 lata był moim służbowym samochodem.

Pana Serwisu nie znam - chętnie poznam. Proszę podać co to za serwis - nie byłem, więc chętnie poczytam.

Mój samochód serwisowany u Dobrzańskich. Zostawiany u zaprzyjaźnionych ludzi, którym ufam. Wtryski kupione w Boschu u Gładyska.

Były też naprawy w BMW-Centrum. M.in. język polski.

Powyższe są miejscami o uznanej marce/renomie i historii (nie zawsze najlepszej także).

Niemniej większość sytuacji, o których Pan pisał są niezgodne ze stanem faktycznym, ale to zweryfikuje już tylko następny zainteresowany.

 

Mimo wszystko pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemniej większość sytuacji, o których Pan pisał są niezgodne ze stanem faktycznym, ale to zweryfikuje już tylko następny zainteresowany.

 

Opisałem samą prawdę i tylko prawdę jaką zastałem, jaki miałbym interes w tym by pisać inaczej ?

W tym samochodzie widziałem następny pojazd i byłem gotów pojechać po niego na następny dzień (i myślę, że nie byłem pierwszą osobą z takimi planami), potem go oglądnąłem i stało się ono dla mnie zupełnie obojętne. W tej sytuacji po co miałbym cokolwiek fałszować czy przekłamywać ? Nie miałaby to żadnego logicznego sensu.

 

Jego obecny jego stan zweryfikuje tylko następny zainteresowany i mam tylko nadzieję, że będzie on lepszy ot tego w jakim auto było w maju.

 

pozdrawiam

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Może komuś się przyda ogólnodostępny raport z państwowej bazy dotyczący tego auta:

 

895a0095c96f.jpg

d38cdbeaf093.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.