Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Pacjent e61 525d 2005r rok.

To co zostało zrobione: wyrzucone klapki, wyczyszczony zawór podcisnienia egr, wymienione przewody podcisnien, nowe uszczelki kolektora dolotowego,

wyczyszczony egr (na próbę był rownież zaślepiany). Zregenerowana turbina, podmieniony nastawnik (wyregulowany przy okazji regeneracji turbiny), nowe uszczelki przy intercoolerze, intercooler sprawdzony pod wodą, wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze.

Niestety skończyły mi się pomysły, turbo przy pełnym bucie i oczekiwanym cisnieniu 2439hPa dmucha zaledwie niecale 2000hPa, przeplywka przy cisnieniu 1600 zaniza o jakies 100 jednostek. Przed regeneracja turbosprezarki dmuchalo maks 1700hpa, teraz jest odczuwalnie lepiej, ale wciąz zle.

Moze ktoś ma jakis pomysl, co móglbym jeszcze sprawdzic?

Opublikowano
Na stole to turbo sprawdzali ile dmucha , może być wina turbiny a ty szukasz wiatru w polu . Piszesz że przed regeneracją słabo dmuchała ,a może to wina zmiennej geometrii , może w środku się coś przycina :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.