Skocz do zawartości

E46 Problem z odpaleniem, brak kompresji


Dironixu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tydzień temu zakupiłem BMW E46 2.0 318i 143km, N42B20A czy jakoś tak. Niestety po pierwszym dniu użytkowania wyskoczył check engine, po podpięciu pod komputer okazało się, że jest wypadanie zapłonu na 2 i 4 cylindrze. Pojechałem do mechanika i wymieniłem te dwie cewki firmy Delphi + wszystkie świece z firmy Boscha. Check engine ustał po czym silnik się uspokoił i jeździł. Następnego dnia około godziny 7:00 chciałem odpalić bmw, potrzymało na 400-500 obrotach po czym zgasło. Odpaliłem go drugi raz wskoczył na 1200 obrotów po czym zaczął chodzić normalnie na 800-900 obrotów. Widziałem wyciek oleju to stwierdziłem, że wymienimy uszczelkę pokrywy zaworów. Po zdjęciu okazało się że jest cała w sylikonie. Wymieniliśmy, skręciliśmy po czym odpaliłem i to samo powtórzyło się jak wcześniej. Odpalił i zgasł. Odpaliłem go drugi raz spadały obroty, dojechałem do domu potrzymałem autko na biegu jałowym po czym silnik zaczął się dusić, 400-500 obrotów i zgasł. Autko stoi dwa dni i dalej to samo. Kręcę, odpali na 2 sekundy i gaśnie. Jak piszę, nie przestawialiśmy żadnych sprężynek na valvetronicu, łańcuch napięty. Po podpięciu komputera wyszły dwa błędy VANOS coś tam. Nie pamiętam dokładnie a komputera nie mam żeby to sprawdzić. Co to może być? Dodaję załączniki. Filmik oraz zdjęcie pokrywy.

 

https://youtu.be/keHOOiCQh7Y

https://zapodaj.net/7771797b54c6e.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Po informacji:

Po podpięciu komputera wyszły dwa błędy VANOS coś tam. Nie pamiętam dokładnie a komputera nie mam żeby to sprawdzić. Co to może być?

Pasuje napisać - coś tam..Ale może jakiś użytkownik n42 po objawach postawi diagnozę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wałka valvetronic, czyli olej we wtyczce.

Czujnik VANOS, są dwa Ssący i wydechowy.

Elektrozawory vanosów, też są dwa+ po dwa oringi na nich duży i mały.

Napisz jaki dokładnie występuje błąd bo coś tam można by napisać więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
a ten brak kompresji w tytule to gdzie ci się przyśnił ?

 

nie ma to jak sprawdzać błędy i pisać o nich coś tam vanos cos tam innego. Jak auto dokładnie podaje co jest zepsute.

 

Brak kompresji był. Na pierwszym cylindrze było 8 ale to dlatego że była uwalona pompa paliwa i przy kręceniu tak pokazywał. W komputerze faktycznie pokazywało vanosa jednak po wymianie pompy błąd zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten brak kompresji w tytule to gdzie ci się przyśnił ?

 

nie ma to jak sprawdzać błędy i pisać o nich coś tam vanos cos tam innego. Jak auto dokładnie podaje co jest zepsute.

 

Brak kompresji był. Na pierwszym cylindrze było 8 ale to dlatego że była uwalona pompa paliwa i przy kręceniu tak pokazywał. W komputerze faktycznie pokazywało vanosa jednak po wymianie pompy błąd zniknął.

:duh: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :mad2: Brak kompresji był i się zmyl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.