Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem slicznej 120i 170km :D

W historii serwisowej auta(wydruk z aso) mam wymiane silnika przeprowadzona w marcu br. przy przebiegu 110tkm.

Wymienione były też 4 cewki i dwa wtryskiwacze i kilka innych rzeczy w zawieszeniu i hamulcach.

Od sprzedawcy dostałem rachunki na ponad 2kE za zawieszenie i hamulce a silnik, cewki i wtryski wymienione bez placenia :shock:

Czy to część akcji serwisowej czy np. w aso zepsuli cos wczesniej i teraz cały silnik wymienili w ramach rekompensaty? Ktoś spotkał sie z podobną sytuacja? Dlaczego Niemiec po trzech miesiącach z nowym silnikiem pozbyl sie auta?

Czy ten silnik(aktualnie 113tkm) jest na dotarciu i trzeba go jakoś szczególnie traktować?

 

Przepraszam za ogrom dziwnych pytań, ale jestem laikiem i nie moge spać po nocach bo zastanawiam sie czy nie wtopiłem z zakupem...

 

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik pewnie używany, zresztą raczej łatwo to ocenić nawet po wyglądzie po 3kkm, skąd wiesz, że bez płacenia?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Silnik nowy, widać golym okiem łańcuch błyszczy. Wczoraj w Aso mi to potwierdzili ,ale nie potrafią podać przyczyny... Wymiana bez placenia bo wszystko jest na fakturach. Wymiana przewodów miękkich hamulców, Mcpersonów i innych (śrubek po 10e za sztuke :P) na rachunku wyszczególnione kwotami. Na tym samym papierze wszystko co robione przy silniku bez kwot. Może zadzwonic do tego Aso w de i zapytać o co chodzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik nowy, widać golym okiem łańcuch błyszczy. Wczoraj w Aso mi to potwierdzili ,ale nie potrafią podać przyczyny...

To co w Polsce jest grubsza naprawa w DE jest nie do naprawienia.

po co Ci wiediec co bylo przyczyna?

Ciesz sie ze masz nowy silnik i dbaj o niego.

A czemu niemiec sprzedal z nowym silnikiem?

Bo w DE trzeba miec auto pewne zeby zyc a wlasciciel pewnie stracil zaufanie do pojazdu jak trzeba bylo wymienic silnik

Opublikowano

Troche czytałem o tym silniku przed zakupem i do najmniej awaryjnych nie należy,ale mam nadzieje że skoro nowy to 100tkm bez napraw zrobi. Jak dbać o taką nówke? Podobno jest wstępnie dotary. Czy krótkie trasy 4km do pracy wpłyną na jego trwałość?

A sprzedawał chyba dlatego żę zawieszenie tył wszystko oryginalne z fabryki i dzisiaj chyba tuleja pływająca tak zaczęła piszczeć że wszyscy na ulicy się oglądali jakby i8 jechało :P I gdzieś po łąkach latał bo pełno trawy pod autem i przedni zderzak nowy..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy krótkie trasy 4km do pracy wpłyną na jego trwałość?

Nie.

Zmieniaj olej i filtry regularnie i patrz przy wymianie czy nie ms opilkow.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zbieraj sobie papiery , rachunki.

Kiedys Ci sie moga przydac.

Sprawdz jaki olej byl zalany w Niemczech.

Opublikowano
Wszystko mam. Tj rachunki z niemiec z tej wymiany silnika i potwierzenie wydruk z polskiego aso. Ow-40 zalali własnie w niemieckim aso przy wymianie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.