Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W zasadzie nie piszczą tylko oryginalne z BMW i też nie są masakrycznie drogie.
Opublikowano
W zasadzie nie piszą tylko oryginalne z BMW i też nie są masakrycznie drogie.

 

To prawda, przerabiałem ten problem co prawda w BMW E91, ale myślę że w X3 jest podobnie - tylko oryginał.

Ma on na sobie cieniutką warstwę jakiegoś teflonu, który eliminuje piski. Jest to pasek Conti, niedostępny poza serwisem.

Opublikowano

Ale uwierz, że to jest naprawdę inna jakość tego paska z serwisu, niż ogólnie dostępnego w innych sklepach, pomimo że również produkcji Continental.

Przerabiałem ten temat na swoim aucie, wymieniłem chyba z 4 różnej firmy i każdy wcześniej lub później zaczynał piszczeć. Po wymianie na ori nastała błoga cisza i to na zawsze.

Jeśli chcesz mieć spokój i komfort, moim zdaniem jest to jedyne skuteczne rozwiązanie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

nie potwierdzam

 

do mojego M54 kupiłem jedne z najtańszych i nie piszczą.

 

Gates 6PK1540 za 52,20zł

Gates 4PK0860 za 18,56zł

 

nigdy w życiu nie zgodził bym się na pasek za 250zł :mad2:

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Długo to nie potrwa :)
Opublikowano
Paski zakładałem jakoś zimą po zakupie auta dokładnie nie pamiętam teraz, ale faktycznie zaraz po założeniu coś tam lekko piszczało. Długo nie trwało i przestało hm czyżby się wypiszczało. Dawno go nie słyszałem nawet zapomniałem że coś tam kiedyś piszczało. Idzie zima zobaczymy jak będzie, bo paski budzą się do życia zimową porą. :?

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.