Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bylem na stacji diagnostycznej na sprawdzaniu amortyzatorow i wyszlo , ze z prawej strony zostalo mi 54% . Czy to mozliwe ze to wina amortyzatora ze cos mi dzwoni ??? czy tez moze nie bo moj brat po przejechaniu sie powiedzial mi, ze to moze byc tulejka na wahaczu. Co o tym myslicie Prosze o porade . :mad2:
Opublikowano
54% to prawie jak nówka. Świeżo zamontowane mają maks 70%. Ale stukać tak czy siak może. Zresztą jest tyle rzeczy które mogą stukac... Mechanik musi obejżeć.
Opublikowano
54% to prawie jak nówka.

 

I dobrze Centrino sądzisz, że nie sądzisz aby te 54% było jak nówka.

 

Taka niestety jest bolesna prawda, że dla samochodów BMW i pewnie nie tylko poniżej 60% trzeba już myśleć o nowych amorkach.

Co do stuków to zdarzają się one w amorku nawet przy jego sprawności 76%

Opublikowano
bylo darmowe sprawdzanie amorow wiec pojechalem i gosc powiedzial mi ze 54% to amor na wykonczeniu z tylu oba mialem 77% i mowil ze sa bardzo dobre. Mam cos takie ze jade powoli i slysze dzwonienie/obijanie sie kawalka metalu wyraznie to slysze bo mam Cabrioleta
Opublikowano
Moze to być klocek w zacisku, ewentualnie jesli masz felgi BBS (takie jak ja) to czesto dzwonią kapselki osłaniające śruby.
Opublikowano
fegli hm.. ale ja to slysze tylko z 1 strony i jeszcze z tej strony amor na wykonczeniu i myslalem i mam taka nadzieje ze to tylko to , felgi mam schnitzer nie wiem czy dobrze napisalem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.