Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto było z tym u 3 mechaników i żaden tego nie znalazł? :o

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym to sprawdzasz? Wklej zrzut błędu z inpa lub ista.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam ten sam objaw, zmieniłem przepływomierz, wyczyściłem wszystkie czujniki, dolot szczelny i dalej to samo. Moc w normie, spalanie w normie. Byłem nawet na hamowni, okazało się że moje m47 163km wypluło 187km i 380nm co było dla mnie niespodzianką bo myślałem że to seria. Może ten typ tak ma :wink: Jedynie do czego można byłoby się przyczepić to błedy na DPFie coś jak Diselparticel filter i Differential pressure czy coś w tym stylu i oczywiście sterownik świec żarowych.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Najbardziej zauwazalnym objawem u mnie jest lekka zwloka po dodaniu gazu (zamyslenie 1-2 sekundy i jazda) Ujawania sie przy dynamicznej jezdzie i zmianie biegow.

Nieraz tej nieczuje, szczegolnie na trasie gdy auto "przewieje" po chwili jazdy jest lepiej lub nawet idealnie. Jedzac w korku po miescie -zwloka w reakcji na gaz robi sie bardziej zauwazalna i moze sprawwiac wrazenie turbodziury, ale to nie to

 

Wyzej opisany problem rozwiazany dzieki apce Btool kolegi z forum. Niema to zwiazku z przeplywka ani ekonimizerem (wszystko sprawne)

Okazuje sie, ze ma zwiazek z Dpf-em. W momencie poprzedzajacym regeneracje i podczas samej regeneracji wystepuja wlasnie wyzej opsiane objawy, czyli lekko spozniona reakcja na gaz co tez wplywa na bardziej odczuwalna turbodzure/mniej plynne rozpedzanie. Da sie wyczuc roznice. Akurat mialem zapieta apke i wszystko ladnie widac po temp spalin i aktywnosci regeneracji. Regeneracje sie konczy temp spalin spada - wszystko wraca do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.