Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Mam możliwość kupienia na 100% pewnego motoru z m50b25 z tym, że jest pewien problem, silnik jest z bmw e34 (jeszcze w samochodzie ) , oczywiście łatwiej byłoby kupić już z e36 i wszystko pasuje p&p , ale raz , że trudno znaleźć zdrowe m50b25, tutaj jest pewny motor, a dwa , że mam korzystną cenę :) Problem polega na tym, że nie mogę nigdzie znaleźć listy typu musisz zmienić to to i to, to może zostać a tamto nie, dlatego też zakładam temat z nadzieją na pomoc co konkretnie musiałbym zmienić decydując się na tego swapa :)

 

tak wieć

łapy ? można zostawić z m52b20 ?

miska,smok,pompa,bagnet ? czy tutaj muszę szukać kompletu od m50b25 z e36 czy też pasuje z m52 ?

czy wszystkie węże chłodnicy będą pasować? czy brać chłodnice z e34 też? (była kupowana nissensa niecałe 2 lata temu więc jeśli pasuje warto by było wziąć )

skrzynia ? pasuje od e34 ? jeśli nie to czy pasuje z m52b20 czy również musiałbym szukać z m50b25 tyle, że z e34 ?

to samo pytanie do wału, dyfra, półosiek , komputera, wiazki ?

 

 

i to by było chyba na tyle ? jeśli o czymś zapomniałem to proszę również o informację :)

Opublikowano

Wszystko pasuje oprócz miski oleju, kolektora dolotowego i wtryskiwaczy(w tym regulator 3.5b). Dyfer możesz zostawić. Później ew wymienisz na dużą głowę. Sterownik w e34 też jest inny ale to akurat na + bo ponoć ma lepszego kopa(e34 jest cięższe niż e36). Wydech w 2.5 też jest inny. Idzie na 2rurce do samego końca.

Kup sam słupek z kolektorem, wtryskami i wydechem, przekładaj miskę z b20 i resztę osprzętu łączenie z wiązką i będzie działać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz m52 więc silnik na vanosie, ten 2,5 też ma vanosa?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

2,5 bez vanosa, 91 rok bodajze, m50 z vinu 141kW

 

 

wydech wiem akurat, że inny, zapomniałem napisać :)

 

czyli potrzebuję miskę od m50b25 z e36 tak ? czy z innego m50 też się nada ? np z m50b20 ale z e36 już? oczywiście wtedy pompa oleju i smok też ?

wtryski musze zmieniac na takie z m50b25 z e36 ?

 

z kolektorem nei rozumiem , tzn zdaję sobie sprawę , że z m52b20 nie będzie pasował do m50b25 ale pytanie polega na tym czy ori kolektor z e34 m50b25 pasuje do budy e36 ? czyli czy moge po prostu komplet tego prelozyc robiac swapa z e34 :) (wyciągam cały kompletny silnik , z osprzętem wiązką itp)

Opublikowano

Miska w E34 jest trochę inna. Co za tym idzie pompa też. Przekładasz michę i pompę ze swojego M52.

Wtrysków nie musisz przekładać ale przydało by się.

Kolektor z b20 pasuje ale ma mniejszy przepływ więc silnik będzie trochę zmulony. Od E34 pasuje.

 

Jak masz cały silnik to wymieniasz tylko miskę i pompę oleju i będzie pasować. Nie wiem jak z łapami ale w razie czego to masz te od M52.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.