Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam problem z moim bmw e46 330d 184KM 2000r manual.

 

Mianowicie 6 msc temu wymieniałem podporę wału ponieważ guma się zerwała,teraz po tych 6 msc od wymiany(podpora febi),podpora znowu się zerwała i to tak solidnie,że guma po całym obwodzie się oderwała....

Pytanie teraz co powoduje takie zrywanie podpory,niektórzy twierdzą,że jest to wina niewyważonego wału a inni twierdzą,że wału się nie wyważa...już sam jestem zagubiony.Nie wiem co robić?

Szukać warsztatu,który zajmuje się wyważaniem wału?Pytanie co z krzyżakiem,który nie jest wymienialny,a podejrzewam,ze ma luzy bo stuka przy ruszaniu.

Czy szukać używki?

Oraz czy wał z automata pasuje do manuala?

Opublikowano
Witam,mam problem z moim bmw e46 330d 184KM 2000r manual.

 

Mianowicie 6 msc temu wymieniałem podporę wału ponieważ guma się zerwała,teraz po tych 6 msc od wymiany(podpora febi),podpora znowu się zerwała i to tak solidnie,że guma po całym obwodzie się oderwała....

Pytanie teraz co powoduje takie zrywanie podpory,niektórzy twierdzą,że jest to wina niewyważonego wału a inni twierdzą,że wału się nie wyważa...już sam jestem zagubiony.Nie wiem co robić?

Szukać warsztatu,który zajmuje się wyważaniem wału?Pytanie co z krzyżakiem,który nie jest wymienialny,a podejrzewam,ze ma luzy bo stuka przy ruszaniu.

Czy szukać używki?

Oraz czy wał z automata pasuje do manuala?

 

Mam podobna sytuację, myślałem że wal trzeba wywarzyc czy coś... Może krzywy.... , zrobiłem to zapłaciłem 180 zł i okazało się że z wałem wszystko w porządku, i przyczyny trzeba szukać dalej...

A jeśli chodzi o sam wal to automat manual prawdopodobnie jest inny

Opublikowano

Kupcie porządna podporę a nie febi. Do tego wywalone poduszki dyfra męczą podporę.

 

Najtaniej wymienić podporę na porządną. Drożej wymienić podporę i tuleje dyfra. Żeby zapomnieć o temacie wymieniamy tuleje dyfra a podporę nowa wysyłamy do firmy która bawi się poliuretanem. Oni zalewają dodatkowo wszystko oprócz łożyska i masz do złomowania auta spokój.

szukam
Opublikowano

Co do tuleji,miesiąc przed zerwaniem podpory robiłem remont tylnego zawieszenia.Wzmocnienie mocowania tylnego wózka oraz wszystkie,powtarzam,wszystkie tuleje z tyłu jakie były do wymiany a było ich kilkanaście łącznie z stabilizatorami,gumami itd itp.

Co do tego poiluteratanu trochę nie jestem ufny,bo skoro podporę coś rozwala,a coś musisz powodować te wibracje to przy wsadzeniu poliuretanu te wibracje mogą przenieść się na coś innego....

Ostatnio widziałem przypadek,że gościu założył łącznik elastyczny z poliuretanu i łącznik się pokruszył cały na kawałki i spowodował ogromne uszkodzenia w aucie.

 

A co do firmy widzę tylko praktycznie 2 podpory do 330d meyle albo febi.

 

Zastanawiam się też nad tym poliuretanem,czy to będzie bezpieczne i czegoś bardziej mi nie rozwali?

Opublikowano
Witam mam to samo czy ktoś tak zrobił ze zmienił inna podporę niż Febi i problem zniknął . Czy wogole ktoś zlikwidował te stuki na pierwszych biegach . Bo nie wiem czy mam wyważyć wał czy kupić inna podporę czy zalać ja klejem do okien. Proszę o info jak komuś sie udało to zlikwidować i jakim sposobem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.