Skocz do zawartości

E53 4.4i m62 czujnik wałka


messix

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

No i pochwalilem auto i sie zepsulo :mad2:

 

Silnik troche buja autem, na komputerze takie cos

 

Czujnik walka w glowicy od strony kierowcy? Dobrze mysle?

 

Czy moze on powodowac ze silnik drga ze buja calym autem?

 

 

Https://images84.fotosik.pl/641/d2d4ef6f846bdb99.jpg

 

 

EDIT

 

ok nowe daane

Szarpanie silnika bylo spowodowane tym ze spadl jeden przewod od gazu, wiec nie dosc ze nie szlo paliwo to jeszcze wciagalo lewe powietrze jak glupi :mad2: :mad2: :duh: :duh:

 

Wiem tez ze blad nie dotyczy czujnika walka rozrzadu bo po ich odlaczeniu pojawialy sie nowe bledy SENSOR w zaleznosci od tego ktory odlaczalem.

 

Wiec co to je? Tylko nie mowcie ze vanosy do rozebrania :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest uwalony czujnik walka na prawej głowicy.

Możesz dla potwierdzenia zamienić czujniki miejscami, wtedy będziesz miał błąd bez "bank 2" w opisie.

Edit: teraz widzę że masz błąd camshaft control a nie camshaft sensor :/ To faktycznie może oznaczać coś z rozrządem, ale ja na wszelki wypadek zamieniłbym czujniki miejscami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobił tak:

1. Zamień czujniki miejscami żeby się upewnić że to na 100% nie one głupieją

2. Zajrzyj do filtra oleju czy są w nim fragmenty ślizgów - jeśli są to wszystko jasne

3. Zdejmij pokrywy zaworów, zablokuj koło zamachowe w pozycji OT i sprawdź czy blaszki na wałkach są we właściwych pozycjach (odkręć śrubki zaślepiające w pokrywach vanosów i sprawdź czy pin włożony w otwór trafi w otwory w blaszkach na wałkach)

4. Jeśli masz zamiar jeździć tym autem to ja bym na Twoim miejscu tak czy inaczej zmienił rozrząd, zresztą tak właśnie zrobiłem w swoim rok temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi malinka tak jak pisalem w innym temacie :mrgreen:

Jak dla mnie nic nie szura puka stuka. W porownaniu z innymi moimi wynalazkami ten chodzi wyjatkowo dobrze

 

Mam tylko ten blad.

 

Moze juz ktos robil cholera wie. Autem od nowosci 2k1 do 2015r jezdzil jeden holender dopoki nie mial dzwona i nie sprzedal polaczkom :mrgreen: czyli standardowa historia aut w naszym kraju.

 

Moze cos robili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz spokojnie brac Febi , ja nie mam oryginalu i wszystko smiga. Jak musisz ciac koszta to wymien tylko ta glowna szyne ktora sie lamie . Te dwie mniejsze to nigdy nie slyszalem zeby komus padly , znaczy moze padly ale glownie ta w ksztalcie U pada. lancucha tez nie trzeba chyba ze sie ma ponad 500k km na budziku. Ale to jak kazdy woli. Napinacze to juz trzeba nowe. Edytowane przez maciej123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

No i pochwalilem auto i sie zepsulo :mad2:

 

Silnik troche buja autem, na komputerze takie cos

 

Czujnik walka w glowicy od strony kierowcy? Dobrze mysle?

 

Czy moze on powodowac ze silnik drga ze buja calym autem?

 

 

Https://images84.fotosik.pl/641/d2d4ef6f846bdb99.jpg

 

 

 

 

EDIT

 

ok nowe daane

Szarpanie silnika bylo spowodowane tym ze spadl jeden przewod od gazu, wiec nie dosc ze nie szlo paliwo to jeszcze wciagalo lewe powietrze jak glupi :mad2: :mad2: :duh: :duh:

 

Wiem tez ze blad nie dotyczy czujnika walka rozrzadu bo po ich odlaczeniu pojawialy sie nowe bledy SENSOR w zaleznosci od tego ktory odlaczalem.

 

Wiec co to je? Tylko nie mowcie ze vanosy do rozebrania :nienie:

 

Witam w klubie walcze z tym od 2 tyg rozrzad przejzany ustawiony od nowa i nadal obroty faluja i szarpie buda czujniki zamienialem miejscami i nic juz sam nie wiem co moze byc swiece???cewki??? Nie mam narazie na podmiane nic z tych 2 ostatnich wiec nie mam jak przetestowac :mad2:

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie silnik chodzi jak zegarek, powodem szarpania bylo to ze spad waz od gazu :mrgreen:

 

U mnie czy na benzynie czy na gazie to szarpie i slychac takie jakby prychanie w wydechy i na wolnych obrotach jak dam gazu dlawi sie potem juz jest ok na wysokich

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.