Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc

No i pochwalilem auto i sie zepsulo :mad2:

 

Silnik troche buja autem, na komputerze takie cos

 

Czujnik walka w glowicy od strony kierowcy? Dobrze mysle?

 

Czy moze on powodowac ze silnik drga ze buja calym autem?

 

 

Https://images84.fotosik.pl/641/d2d4ef6f846bdb99.jpg

 

 

EDIT

 

ok nowe daane

Szarpanie silnika bylo spowodowane tym ze spadl jeden przewod od gazu, wiec nie dosc ze nie szlo paliwo to jeszcze wciagalo lewe powietrze jak glupi :mad2: :mad2: :duh: :duh:

 

Wiem tez ze blad nie dotyczy czujnika walka rozrzadu bo po ich odlaczeniu pojawialy sie nowe bledy SENSOR w zaleznosci od tego ktory odlaczalem.

 

Wiec co to je? Tylko nie mowcie ze vanosy do rozebrania :nienie:

Opublikowano (edytowane)
To raczej nie jest czujnik . Sprawdzales slizgi ? , plastik w misce olejowej albo filtr oleju ? ile masz przebiegu teraz ? Edytowane przez maciej123
Opublikowano

To jest uwalony czujnik walka na prawej głowicy.

Możesz dla potwierdzenia zamienić czujniki miejscami, wtedy będziesz miał błąd bez "bank 2" w opisie.

Edit: teraz widzę że masz błąd camshaft control a nie camshaft sensor :/ To faktycznie może oznaczać coś z rozrządem, ale ja na wszelki wypadek zamieniłbym czujniki miejscami.

Opublikowano

No te czujniki powoduja inne bledy

 

To co moze byc takiego z tym. Przebieg na zegarach 230 w realu 320.

 

W kazdym razie cos na rozrzadnie od kierowcy?

Opublikowano

Ja bym zrobił tak:

1. Zamień czujniki miejscami żeby się upewnić że to na 100% nie one głupieją

2. Zajrzyj do filtra oleju czy są w nim fragmenty ślizgów - jeśli są to wszystko jasne

3. Zdejmij pokrywy zaworów, zablokuj koło zamachowe w pozycji OT i sprawdź czy blaszki na wałkach są we właściwych pozycjach (odkręć śrubki zaślepiające w pokrywach vanosów i sprawdź czy pin włożony w otwór trafi w otwory w blaszkach na wałkach)

4. Jeśli masz zamiar jeździć tym autem to ja bym na Twoim miejscu tak czy inaczej zmienił rozrząd, zresztą tak właśnie zrobiłem w swoim rok temu :)

Opublikowano
Komplet uszczelek do osłon rozrządu oraz uszczelniacz wału (koła pasowego). Z narzędzi przede wszystkim dobre blokady i zajebiście mocny klucz do odkręcenia Jesus Bolt.
Opublikowano

Z grubszych rzeczy warto wymienić od razu pompę wody.

Niemożliwe żeby vanosy Ci nie klepały jeśli nikt jeszcze tam nie zaglądał, albo jesteś głuchy albo nie wiem :D Teraz silnik chodzi CI normalnie tylko jest ten błąd czy masz jeszcze jakieś dodatkowe objawy?

Opublikowano

Chodzi malinka tak jak pisalem w innym temacie :mrgreen:

Jak dla mnie nic nie szura puka stuka. W porownaniu z innymi moimi wynalazkami ten chodzi wyjatkowo dobrze

 

Mam tylko ten blad.

 

Moze juz ktos robil cholera wie. Autem od nowosci 2k1 do 2015r jezdzil jeden holender dopoki nie mial dzwona i nie sprzedal polaczkom :mrgreen: czyli standardowa historia aut w naszym kraju.

 

Moze cos robili

Opublikowano (edytowane)
Mozesz spokojnie brac Febi , ja nie mam oryginalu i wszystko smiga. Jak musisz ciac koszta to wymien tylko ta glowna szyne ktora sie lamie . Te dwie mniejsze to nigdy nie slyszalem zeby komus padly , znaczy moze padly ale glownie ta w ksztalcie U pada. lancucha tez nie trzeba chyba ze sie ma ponad 500k km na budziku. Ale to jak kazdy woli. Napinacze to juz trzeba nowe. Edytowane przez maciej123
Opublikowano
Ja wymieniłem łańcuch bo kupiłem go już wcześniej bo niektórzy pisali że się rozciąga, ale porównywałem długość starego z nowym i była identyczna.
Opublikowano
Nie no narazie zobacze ten blad. Jak cos sie zacznie dzial z nierzadem to od razu wymienie wszystkoe 3 lancuchy, napinqcze i wszystkie slizgi
Opublikowano
Czesc

No i pochwalilem auto i sie zepsulo :mad2:

 

Silnik troche buja autem, na komputerze takie cos

 

Czujnik walka w glowicy od strony kierowcy? Dobrze mysle?

 

Czy moze on powodowac ze silnik drga ze buja calym autem?

 

 

Https://images84.fotosik.pl/641/d2d4ef6f846bdb99.jpg

 

 

 

 

EDIT

 

ok nowe daane

Szarpanie silnika bylo spowodowane tym ze spadl jeden przewod od gazu, wiec nie dosc ze nie szlo paliwo to jeszcze wciagalo lewe powietrze jak glupi :mad2: :mad2: :duh: :duh:

 

Wiem tez ze blad nie dotyczy czujnika walka rozrzadu bo po ich odlaczeniu pojawialy sie nowe bledy SENSOR w zaleznosci od tego ktory odlaczalem.

 

Wiec co to je? Tylko nie mowcie ze vanosy do rozebrania :nienie:

 

Witam w klubie walcze z tym od 2 tyg rozrzad przejzany ustawiony od nowa i nadal obroty faluja i szarpie buda czujniki zamienialem miejscami i nic juz sam nie wiem co moze byc swiece???cewki??? Nie mam narazie na podmiane nic z tych 2 ostatnich wiec nie mam jak przetestowac :mad2:

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
u mnie silnik chodzi jak zegarek, powodem szarpania bylo to ze spad waz od gazu :mrgreen:

 

U mnie czy na benzynie czy na gazie to szarpie i slychac takie jakby prychanie w wydechy i na wolnych obrotach jak dam gazu dlawi sie potem juz jest ok na wysokich

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
u mnie tez takie cos bylo , znaczy telepanie auta i z wydechu dziwne odglosy jak jeden cylinder nie chodzil bo cewka padla. najpierw jedz na kompa i sprawdz bo jezeli cewka to bedzie blad ,,misfire''

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.