Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam racji że miałem lekko wyciagnieta łańcuch i napinacz kwalifikowal się do wymiany postanowiłem wymienić cały komplet łańcucha po zamontowaniu i pierwszym odpaleniu auto zaczęło pracował nie równo dusić się tak jak by nie pracował na wszystkie cylindry po podłączeniu do kompa wyświetlil sie błąd nie prawidlowa praca walka wylotowego po skasowania adaptacji silnik chodzi ale tak nie do końca lekko nim zarzuca lecz po mocniejszym przekazywaniu znowu wchodzi w tryb sprzed pierwszego odpalenia czy to może być problem z przedstawionym rozrządem chciał bym zaznaczyć że przed naprawa chodził dobrze a teraz co mi fachowiec mówił to coś z vanosem sam już nie wiem co mam o tym myśleć. Elektrozawory wymienione uszczelniacze i wyczyszczona oraz wymieniony olej 5w40 jestem w kropce prosił bym o jakieś wskazówki albo rady silnik to n42 pod 2.0 bmw e46 318i Edytowane przez Pablosko88
Opublikowano

Ciekawe czy mechanik zastosował wszystkie blokady podczas ustawiania rozrządu. I czy ustawiał wałki balansujące.

Można próbować wypiąć wtyczkę od czujnika na wydechu i wtedy zobaczyć jak silnik pracuje.

Ustawienie na pewno trzeba jeszcze raz sprawdzić.

Mógłbyś poprawić temat na regulaminowy.

Opublikowano
Gmp pierwszego cylindra był ustawiony na czujnik zegarowy bo nie mogliśmy znaleźć miejsca do blokady w skrzyni biegów czy to coś mogło już namieszać
Opublikowano
Mój mechanik twierdzi że wszystko jest zrobione idealnie lecz po obrocie wałem blokada na vanosy delikatnie nie pasowała i trzeba było kręcić leków w jedną i drugą stronę aby wyskoczyła i tak z lekkim oporem bo dziwne przed naprawa było wszystko ok a teraz mam do wymiany już vanosy
Opublikowano
Nie kombinuj z wymianą vanosow bo za chwile wygenerujesz sobie zbędne koszty. Musisz mieć dobre blokady do tego silnika. Miałem sytuacje w swoim samochodzie gdzie jeden serwis zajmujacy sie tylko BMW ustawił rozrząd wg swoich blokad, a kolejny wg mnie najlepszy w KRK po sprawdzeniu po poprzednikach ustawiał go po raz kolejny bo było źle. Blokada blokadzie nie równa, więc spytaj swojego mechanika ile za swoją zapłacił i czy to jest no-name czy oryginalna bmw. Sam vanos CI lancucha nie przestawi no chyba ze 'zęby' ma uszkodzone.
Opublikowano
Mój mechanik twierdzi że wszystko jest zrobione idealnie lecz po obrocie wałem blokada na vanosy delikatnie nie pasowała i trzeba było kręcić leków w jedną i drugą stronę aby wyskoczyła i tak z lekkim oporem bo dziwne przed naprawa było wszystko ok a teraz mam do wymiany już vanosy

 

Jeśli byłoby idealnie to nie było by teraz problemu. Po obróceniu wałem blokady muszą pasować bez żadnego problemu. I nie kręci się wałem w kierunku przeciwnym i nie chodzi tu tylko o zasadę.

 

Cofając wał, łańcuch bardzo się napina przy ślizgu napinającym "chowając" napinacz. Wał cofa się już o ileś tam stopni i dopiero ruszają wałki. Nie robi się tak.

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.