Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A od czego tak z ciekawości chcesz taką skrzynię włożyć?

najlepiej od bmw:) zastanawialem sie nad skrzynia od m3 ale nie moge jej znalesc

Opublikowano

jak Ty chcesz utrzymac m3 bez kasy ??

 

bedziesz czesci ze zlomu do niej kupował ??

 

człowieku ......

 

a z ta skrzynia to pomysł morowy - nie ma co - i co Ci to da ???? bo ja nie rozumiem .... 0,2 sek de setki ?? a pozatym nie zdajesz sobie chyba sprawy co sie z tym wiaze - sprzegło , wal napedowy , dyfer , moze polosie itp ..... :duh: :duh: i myślisz ze to wszystko kupisz od m3 za 800zł ?? :?

Opublikowano
jak Ty chcesz utrzymac m3 bez kasy ??

 

bedziesz czesci ze zlomu do niej kupował ??

 

człowieku ......

 

a z ta skrzynia to pomysł morowy - nie ma co - i co Ci to da ???? bo ja nie rozumiem .... 0,2 sek de setki ?? a pozatym nie zdajesz sobie chyba sprawy co sie z tym wiaze - sprzegło , wal napedowy , dyfer , moze polosie itp ..... :duh: :duh: i myślisz ze to wszystko kupisz od m3 za 800zł ?? :?

 

a skad wiesz ze kasy nie mam? o skrzynie pytalem sie tak z ciekawosci. Rozmyslalem nad kupnem m3, ale doszlem do wniosku ze 320 mi spokojne starzczy i wole sobie R1 sprowadzic. Czesci na zlomie z reguly nie kupuje zwlaszcza jesli chodzi o silnik, stac mnie na utrzymanie mojej furki :) .

Opublikowano
zastanawialem sie tez nad zmina furki na m3 tylko ze funduszy troche brakuje:( i nie jest zbyt ekonomiczna

 

niestety - nikt nie mowil ze m3 bedze ekonomiczne - wogole w tym samochodzie chodzi o co innego .... "radość z jazdy"

Opublikowano

Z tą skrzynią to myśle że skończy się na teorii, bo jak się kolega dowie jeszcze, że mu skrzynia nie pasuje do bloku silnika to da sobie spokój.

Poza tym po co kombinować, co chcesz w ogóle osiągnąć? Prędkości maksymalnej nie podniesiesz, przyspieszenie można poprawić tańszym kosztem. Za te pieniądze co wydasz na przeróbkę możesz sprzedać to auto i kupić 325-328 a wtedy nie będziesz myślał o skrzyniach VI. A jak jesteś bardzo przywiazany do auta to zmień sam silnik.

Opublikowano
masz racje Kolwal ze z ta skrzynia to nic nie wyjdzie. Napisalem ten temat w celu zdobycia informacji co jest potrzebne, jakie sa koszty i co sie z tym wiaze. Teraz musze przekonac jeszcze kumpa zeby zmienil swoje plany tuningu swojej furki. Dzieki wszystkim za pomoc :D pozdro dla wszystkich
Opublikowano

Kowal:

 

Tak sie zastanawiam. Nad wypiowiedzią ze predkosci maxymalnej nie podniesie pomijam aspekty ekonomiczne tej przeróbki i wszelkie inne. Chodzi mi tylko o wyniki.

 

Dlaczego sądzisz ze nie podniesie predkosci maxymalnej. Mój ojciec ma 320i. Jezdziłem tym i powiem ze bardzo dynamiczne to auto jest. Predkosc maxmalna 220km. Jechalismy tym na autobanie w niemczech w 4 cztery osoby z bagazami i jechała ona 220km/h az do odciecie zapłonu na 5 biegu. Własnie wtedy byłem przekonany i sobie pomysląłem ze jakby miała 6 bieg poszła by z 250km/h. Czyżbym sie mylił ?. silnik do predkosci maxymalnej pięknie ciagnoł z pełnym obciazeniem a predkosc maxymalną osiągnoł az odcinając zapłon na ostanim biegu. Byłem przekonany ze poszedł by dalej leciutko.

Opublikowano
Kowal:

 

Tak sie zastanawiam. Nad wypiowiedzią ze predkosci maxymalnej nie podniesie pomijam aspekty ekonomiczne tej przeróbki i wszelkie inne. Chodzi mi tylko o wyniki.

 

Dlaczego sądzisz ze nie podniesie predkosci maxymalnej. Mój ojciec ma 320i. Jezdziłem tym i powiem ze bardzo dynamiczne to auto jest. Predkosc maxmalna 220km. Jechalismy tym na autobanie w niemczech w 4 cztery osoby z bagazami i jechała ona 220km/h az do odciecie zapłonu na 5 biegu. Własnie wtedy byłem przekonany i sobie pomysląłem ze jakby miała 6 bieg poszła by z 250km/h. Czyżbym sie mylił ?. silnik do predkosci maxymalnej pięknie ciagnoł z pełnym obciazeniem a predkosc maxymalną osiągnoł az odcinając zapłon na ostanim biegu. Byłem przekonany ze poszedł by dalej leciutko.

 

patrze ze nie tylko ja mam takie odczucie ze ta "6" by sie w niekiedy przydala. Co do Vmax to nie wiem czy sie zwiekszy, wiem napewno ze lepsze bedzie miala przyspieszenie.

Opublikowano
Masz bardzo udany egzemplarz 320, jeśli pod takim obciążeniem na piątce dociaga do odcięcia. W tym przypadku teoretycznie mógłbyś nieco zwiększyć prędkość mzksymalną poprzez włączenie VI biegu, ale nieznacznie. Powyżej 200/h opory bardzo rosną i trzeba dużo wiecej mocy, żeby zwiększyć prędkość. Takim tokiem myślenia to 328 rozwijałaby 300 a M3 3.2 to z 350.
Opublikowano

Kowal:

 

To nie o to chodzi, że mysle, że biegi powoduja podciaganie predkosci wszedzie (w kazdym aucie). Czy posądzasz mnie o takie idotyczne myslenie???. Zawsze miałem w autach tak ze na 5 biegu nie szły do odciecia. W tym jest inaczej. Sam pomysl na obciązeniu (około 400 kg) auto jedzie do odciecia zapłonu na 5 biegu. Powiem ci jeszcze ze idze bardzo łatwo to nie zaden wyczyn dla niego. Wciskam pedał w deche i po jakims czasie mam odciecie zapłonu nawet przy delikatnych wzniesieniach nigdy sie nie spotkałem z czyms takim. Myslałem ze auto ma wyliczone przełozenia tak aby na 5 buegu isc wysoko ale nie osiagnac odciecia, a tutaj z takim obciazeniem i nawet pod delikatne wzniesienia na autobanie to auto osiąga. Wiec wtedy pomyslałem tak jak twórca postu ze jakby miało dszkrzynie 6 biegów to posżło by wiecej mysle ze 250 km/h napewno a wiecej no pewnie nie. Skrzynia od M3 mysle ze ma tak zrobione przełozenia ze 6 bieg ma chyba 250 km do odciecia ale nie jestem pwewny moze ma ograniczenie elektroniczne. Mając 6 biegów na kazdym wczesniejszym (sadze ze jest mniejsze przłozenie wtedy kazdego wczeniejszego) autu jest łatwiej ciągnąc. Tak mi sie wydaje wiec teoretycznie w 320i powino sie zwiekszyc przyspieszenie i predkosc max. Jezeli z przełozeniami sie myle to mnie popraw, ale jezeli chodzi o rozwiniecie predkosci przez moją 320i do 250 km/h mnie nie przekonasz bo wystarczyło by zeby miała 6 bieg i kazde przęłozenia krótsze i o jeden bieg wiecej i o 30 km/h bójneła by sie bez problemu i szybciej by przyspieszała była by rakieta na maxa. Teraz jak sie ruszy z kopyta to wciska ładnie w fotel. Tak egzemplarz jest bardzo zadbany mozna powiedziec wytjatkowo ale jest bardzo biedny nie ma żadnej elektryki i ciekawosctka jest z konca 91 roku dokładnie z grudnia, ale o dziwo jest zdrowy na maxa blacha podwozie silnik nie ma grama rdzy nawet na podwoziu kompletnie nic kazdy zazdrosci tej E36

Opublikowano

Dragon:

Nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego powiem że wydaje mi sie to mało prawdopodobne, żeby 320 z mocą 150 kucy osiągnęło 250. W mniejszym aucie może tak, ale weź też pod uwagę, że prędkość licznikowa niekoniecznie pokrywa się z rzeczywistością.

Możesz sprawdzić na co stać ten silnik poprzez założenie szybszego dyfra.

Auto straci co prawda na przyspieszeniu, ale my chcemy sprawdzić jak szybko pojedzie, a na to ma wpływ właśnie moc maksymalna. Jesli chcesz sprawdzić jak trudno takim autem w rzeczywistosci przekroczyć 220 to pomiaru musisz dokonać radarem np. policyjnym.

Opublikowano

jak silnik na 5 biegu moze dojsc do odcinki ?? samochod rozwija vmax przy predkosci obrotowej lekko powyzej obrotow mocy max - potem moc spada , opory wzrastaja i samochod nie moze juz jechac szybciej - chyba ze z gory .....

 

idac tym torem - to moj samochod powinien spokojnie jechac 260 m 750 - 300km/h ... itd - a to bzdura !!!!

Opublikowano

chcesz sie załozyc ze moze dojsc do odciecia na 5 biegu ??????

 

Czy posądzasz mnie o sciemy wiem bo jechałem i byłem nawet jakio kierowca w tym samochodzi dochodzi do odciecia zapłony na 5 biegu. Jezeli nie rozumiesz co to znaczy to pwoem ci ze skazówka obrotomierza dochodzi do czerwonego pola !!

 

Wtedy prędkosciomierz wskazuje 220 km

 

Do Kowala:

 

Kowal jezeli silnik odcina na 5 biegu zapłon a predkosc max E36 320i to 220km to twoim zdaniem licznik przekłamuje ????. Obrotomierz wchodzi na czerwone pole. Uważasz ze przekłamują obydwa zegary ???

Opublikowano

Silnik nie odcina zapłonu, tylko komputer silnika odcina paliwo.

Gdyby został odcięty zapłon, to niespalona mieszanka poszłaby do katalizatora.

Druga sprawa nie uważam że prędkościomierz przekłamuje w stosunku do obrotomierza, tylko napisałem, że prędkość licznikowa niekoniecznie musi pokrywać się z prędkością rzeczywistą auta, tzn. że na liczniku możesz mieć 220km/h a auto naprawdę jedzie 205km/h.

Co do odcięcia to nie będę się kłócił, ale u mnie ono jest daleko w głębi czerwonego pola, a nie na początku czerwonego pola jak ty napisałeś.

Może to jeszcze nie było odcięcie?

Opublikowano

Boze ale roztrzasanie. wiem jak odbywa sie odciecie zapłonu. wiec brez szczegółów szkoda czasu.

 

co do odciecia zapłonu na 5 biegu kreska weszła dosc daleko na czerwone pole ale odpusciłem gazu bo bałem sie ze cos sie stanie jechac na czerwonym polu w srodku niemiec to chyba głupota wiec odpusciłem ale odcił by napewno. Zreszta nie o to tu chodzi jak jest juz na czerwonym polu to pociagnoł by jeszcze troche na dłuzszym biegu napewno.

 

Co do przekłamywania licznika wiem o co ci chodzi nie tłumacz mi jak baranowi ale pisze ze obtrotomierz wlazł na czerwone pole wiec to wyklucza przekłamywanie predkosciomierza !!!!!

 

 

Niech ktos zamknie temat bo nie idzie sie dogadac

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.