Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem kupilem gwint ta technix do swojej bmw e30 1.6 89r (cienka laga 45mm) skrecilem go na maxa ale auto nadal dosyc wysoko stoi . Prosze o porady.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

co tu radzić, to wielki szit i nic z tym nie zrobisz

jest kilka dróg na zglebowanie e30stki

 

1 możesz przerobić lagi u tokarza, czyli obciąć kołnierz sprężyny i na ladze albo zrobić gwint, albo nasunąć na nią tuleje z gwintem, dobierasz sprężyny z gwintu od e36, nakrętki również i możesz lecieć na glebę do oporu, oczywiście musisz skrócić odpowiednio też amor

 

2 wywalasz lagę i dajesz zwrotnicę z kompletną piastą i gwintem od e36, musisz tylko dać customowy wahacz (robiony na CNC, lub ewentualnie giąć ten z e36), bo koło będzie zbyt cofnięte (wahacze z e46 nie pomagają, z m3 też słabo dają rade) dodatkowo musisz zmienić wahacze tylne na te od e36 compacta, żeby z tyłu też mieć 5 śrub

dodatkowa zaleta większe hamulce, wada większe koszty, konieczność zmiany felg

 

3 stara szkoła, która teraz jest mocno hejtowana, a która była kiedyś powszechną praktyką, jak nie było chinoli na rynku, bierzesz kątówkę i tniesz po 2 zwoje :twisted2:

 

ps moja uwaga, kup jakiekolwiek markowe zwieszenie, MTS, TAT i podobne to straszne gówno, przyczepność na tym jest gorsza niż na seryjnych amorach, a auto podskakuje jak pingpong

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.