Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie,

Od niedawna stałem się szczęśliwy posiadaczem 635 csi 1979r.

W aucie zakochałem się od pierwszych przejechanych km, do tej pory posiadałem MB 129SL 107SLC,

Samochód został wyrejestrowany w 2002 roku, od tej pory właściwie nie używany,

Wymieniłem olej filtry i pomke paliwa nawet 2, swiece polecono i irydowe, kable zostały stare,

Po prawdziwej 2 miesięcznej batli z Wydz Kom. (brak mały brif) udało mi się w końcu wybłagać zarejestrowanie.

Po przejechaniu zaledwie kilkuset km nagle podczas jazdy przestały pracować 3,4,6 cylinder.

Pomyślałem ze może kable, ale po ich wymianie jest to samo, jest iskra a cylindry nadal milczą..

Proszę o ew wskazówki, jeżeli ktoryś z Szanownych Forumowiczów spotkał sie z podobny problemem.

 

Pozdrawiam...

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Wał się obraca?

Sprawdź czy wtryskiwacze na tych cylindrach nie są zapchane/czy w ogóle działają, albo czy komputer silnika daje na nie zasilanie.

  • 1 rok później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak jak kolego sugeruje.... Do tego zawory jak dawno były regulowane? Jesli są podparte to kompresja bedzie uciekac.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.