Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBABN11010JV55528

Type code: BN11

Model: 320CI (EUR)

E-F-R series: E46 2

Series: 3

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: M54

Displacement: 2.20

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: G7AT - STOFF LASER/ANTH

Prod.date: 2002-04-11

S167 EU4 exhaust emissions standard

S210 Dynamic stability control III

S226 Sports suspension settings

S249 Multifunction f steering wheel

S302 Alarm system

S313 Fold-in outside mirror

S320 Deleted, model lettering

S338 M Sports package II

S358 Climate comfort windscreen

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S502 Headlight cleaning system

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S663 Radio BMW Professional CD

S692 Preparation, BMW 6-CD changer I-bus

S710 M sports steering wheel, multifunction

S716 Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S772 Interior strip strips, Alu Black Cube

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

S788 BMW LA wheel, Individual

S832 Battery in luggage compartment

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S884 Operating instructions, Italian

S915 Omission of outer-skin preservation

S928 Tyre control

Opublikowano

Witam.

Byłem, widziałem, nie kupiłem i nie polecam. Tzn. auto miało być dla dla chrześniaka, co nie znaczy, że kupujemy pierwsze z brzegu i " ogień". W skrócie: auto całe malowane oprócz dachu( suma sumarum nie przeszkadza jeśli jest zrobione dobrze, przecież auto jest nie młode), maska krzywo spasowana do obu błotników,a błotnik lewy do drzwi, zderzak przedni powiedzmy nie leży tak jak powinien, tylni bok najprawdopodobiej wymieniony ( nie jestem fachowcem, ale ślady nie dotartej szpachli pod szybą tylną oraz nie fachowo położony silicon to widać gołym okiem), polerka zrobiona po "łepkach", wiele paprochów na lakierze nie do czyszczonych i nie do polerowanych, opony w stanie "do wymiany już" jak i hamulce z tyłu. W środku fotele poplamione i brudne ( wszystkie), listwa nad schowkiem odpada, szyby boczne huczą( złe dopasowanie), kierownica obszyta. Naprawdę, pomijając tylni bok, nakładem paru złotych sprzedawca mógł doprowadzić auto do stanu "łał". Tzn. dopasować maskę, wyprać środek, wymienić uszkodzone zatrzaski na listwach ozdobnych, dobrze spolerować auto i laik by łykną. A tak "łał" było z daleka, a im bliżej tym gorzej. Na przegląd nie jechałem, bo uznałem,że stan przodu i tyłu dyskwalifikuje auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.