Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam ten sam silnik i instalacje STAG

 

Jesteś pewien że na Pb silnik chodzi prawidłowo, być może mieszanka jest zaburzona ale nie na tyle aby telepało autem?

 

Czy są jakieś błędy typu

wypadanie zapłonu na cylindrach np: 1,3,4

po skasowaniu wypadanie zapłonu na innych np: 2,4,6

wypadanie zapłonu na wielu cylindrach

jakieś błędy sond lub przepływomierza powietrza?

 

Sondy w silniku zaczynają pracować prawidłowo dopiero po rozgrzaniu i to one monitorują, korygują mieszankę. Skoro silnik pracuje nieprawidłowo po rozgrzaniu to napewno jest zaburzona mieszanka. Na 100% na LPG a na Pb jest to też możliwe być może o tym nawet nie wiesz.

 

Z jakiego powodu wymieniales świece? Czy bez powodu?

Edytowane przez siara64

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Co do korekt paliwowych w live data, to ja nie używam do tego INPY. Tobie też nie radzę używać tego programu skoro nie wiesz na co i jak patrzeć , najpierw na prostym programie zobacz o co w tym chodzi.

Takim programem jest ScanMaster z interfejsem ELM , najważniejsze w nim jest to że pokazuje parametry które sobie wybierzesz za pomocą wykresów pozatym możesz cofnąć wykres aby zrozumieć.

 

Na tych filmach masz pokazane jak używać tego programu i jak czytać korekty paliwowe.

Jak sterownik silnika koryguje i reaguje np na: lewe powietrze, uszkodzony przepływomierz, jak rozpoznać problem z sondami.

Skoro masz auto z silnikiem M54 to wszystkie filmy z kanału 50sKid powinny cie zainteresować

 

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

I co wiesz już o co biega w korektach , adaptacjach paliwowych ? znalazłeś przyczynę problemu?

 

Tu masz jeszcze jeden film po polsku jak czytać korekty na przykładzie M54

fajne filmy gościu robi warto obejrzeć wszystkie.

 

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Wykresy w live data sa dobre i pokazują dobre odczyty bo porównałem z kolegi odczytami z takim samym silnikiem bez lpg. Swiece wymieniałem bo w lpg lepiej mieć nowe.Problemem bylo ustawienie w lpg bo na benzynie żadnych błędów. Teraz po zakupie interfejsu gazu bawię się w ustawianie.
szczyrk81 ZDW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.