Skocz do zawartości

Bmw e39 535i 96r bicie na kierownicy


mass411

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie mam problem w swoim e 39 535i z biciem szarpaniem kierownicy przy około 90 km/h przy tej prędkości kierownica zaczyna drgać przy 100 już tego nie ma przy 80 też zwieszenie sztywne zero luzów ustawiona geometria felgi proste i wyważone opony ok problem nadal jest... czego to może być przyczyny miał ktoś tak ? dodam ze tarcze klocki przód tył nowe proste... czy może być to winna dystansów ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może być, zdejmij i sprawdź jak jest bez.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem szczerze to pierwsze moje auto z takim cudem i ja tego nie zakładałem tylko już były i zainteresowałem się nimi tylko i wyłącznie przez to ze mam te wibracje na kierownicy a wszystko inne sprawdzone tarcze nowe zaciski ok łożyska piasty bez luzu bez hałasu zawieszenie bez luzów geometria ustawiona bez problemu czyli auto proste już nawet mocowania amortyzatorów były sprawdzane... w tym problem że nie mogę ich zdjąć bo mam za długie śruby zęby sprawdzić bez nich i właśnie myślę czy zamawiać nowe np coś takiego http://allegro.pl/dystanse-do-kol-flansze-bmw-e39-x5-20mm5x120-sruby-i5935032021.html czy najpierw kupić śruby i sprawdzić czy to one. Ale szczerze to te moje nie wyglądają za ciekawie ktoś im parę młotków sprzedał i były mocno utlenione czyli pewnie to one straciły swoje wyważenie a wy jak myślicie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jest duże prawdopodobieństwo, że to one powodują. Szkoda, że poprzedni właściciel nie dał Ci oryginalnych śrub.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś opony na 2 różnych wyważarkach? Niestety 99% warsztatów wulkanizacyjnych nie kalibruje maszyn i jak to samo koło weźmiesz na 2 maszyny, to każda pokaże co innego. Ja ostatnio reklamowałem pierwsze wyważenie, bo miałem bicie na kierownicy właśnie w okolicach 80-90kmh - zrobili na drugiej maszynie i okazało się, że każde (!) koło było niewyważone o 15g. Po robocie na drugiej maszynie już jest ok (albo się jeszcze nie rozkalibrowała, albo po prostu jest nieco mniej rozkalibrowana).

Możesz jeszcze poprosić (zwykle za drobną dopłatą, ale nie zawsze) o wyważanie opon z dokładnością do 1g, bo normalnie jest z dokładnością do 5g (oczywiście musisz być pewien, że maszyna jest ok - najlepiej jak mają przynajmniej 2 maszyny, na których wynik wyważanie się pokrywa).

 

Jak to nie pomoże, to tuleje od tych pogiętych wahaczy to wymiany - sprawdź kiedy je wymieniałeś i czy patrzyłeś mechanikowi na ręce - standardowa sprawa, na którą 5er są czułe, to tuleje dokręcana na wiszącym aucie (bo tak jest łatwiej i szybciej), co powoduje, że po kilku tys km tuleje mówią bye-bye (chociaż na standardowej diagnozie zawiasu niespecjalnie ujawnią luzy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.