Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dość długo walczę z E39 i problemem z sondami.

 

Sprawdziłem prawidłowe działanie na innym aucie z M52B28TU

sondy - OK

przepływomierz - OK

wiązka od sond do DME - ok

DME wymieniony

 

Sondy wskazują:

0,03V na postoju

0,03V 3000RPM

0,78V przegazowanie

0,83V max but

wyświetla się błąd sond bank1 bank2 przed katalizatorem.

 

http://i68.tinypic.com/2czvod4.jpg

 

Po odłączeniu przepływomierza sondy działają poprawnie i oscylują od 0V do 1V ale silnik przymula.

http://i65.tinypic.com/24lkajp.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.