Skocz do zawartości

E46 316i 105kw 2000r. Falowanie, brak mocy i szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Zakladam nowy temat pniewaz naczytalem sie chyba juz zbyt wiele na temat tego problemu Chodzi o juz znany wam wszystkim problem mieszanki paliwa :| auto na zimnym silniku przerywa tak mocno ze nie da sie rozpedzic. Gdy silnik sie rozgrzeje jest o wiele lepiej ale to nie rozwiazuje problemu do konca. Silnik pracuje spokojnie nie telepie nim i nie wydaje zadnych niepokojacych dzwiekow. Falowanie pojawia sie przed skrzyzowaniami spada na okolo 500 i po chwili wskakuje na okolo 800 obrotow auto zaczyna szarpac na 2-3 biegu na obrotach od 3800 i nie ma mocy. Bylem u mechanika podpinal pod kompa i wyszkoczyla lambda ktora juz wymienilem i nic to nie dalo. Mechanik stwierdzil ze silnik nie pracuje poprawnie na 2 cylindry i prawdopodobnie jest to problem z cewka i kablami zaplonowymi (oczywiscie wymienilem) lecz problem pozostal. Dzis skasowalismy blad lambdy i wyskoczyl przeplywomierz ale to prawdopodobnie przez to ze go wczoraj odpialem podczas pracy silnika reakcja byla taka ze silnik spadl z obrotow i prawie zgasl. Czekam na wasze rady bo nie ma sensu wymieniac wszystkiego jak leci bo to bedzie bardzo drogo! Dodam tylko ze mieszkam w Niemczech i jest to moje pierwsze BMW ktore kupilem 3 tygodnie temu. Za zainteresowanie moim problemem i za wasza pomoc z gory dziekuje

Pozdrawiam Piotr.

Opublikowano

lewe powietrze, uszkodzony krokowy daltego na wolnych też telepie, może nie pali na wszystkie gary, może któryś wtryskiwacz benzynowy nie podaje paliwa, albo w ogóle ma za mało paliwa na wszystkie cylindry przez niewydajną pompę paliwa.

 

Skasuj wszystkie błędy silnika, pojeździj troche i napisz jakie się pojawiły znowu.

 

Lambda oryginał ?

szukam
Opublikowano
lewe powietrze, uszkodzony krokowy daltego na wolnych też telepie, może nie pali na wszystkie gary, może któryś wtryskiwacz benzynowy nie podaje paliwa, albo w ogóle ma za mało paliwa na wszystkie cylindry przez niewydajną pompę paliwa.

 

Skasuj wszystkie błędy silnika, pojeździj troche i napisz jakie się pojawiły znowu.

 

Lambda oryginał ?

 

Tak lambda oryginalna cewka tez. Kable zaplonowe kupilem beru bo nie bylo boscha i swiece longlife koszt 600e do dzis a widze ze trzeba dalej kase wkladac :? znaczy 600e bo maly wyciek oleju mialem co kosztowalo 250e. Blad skasowany teraz musze troche pojezdzic az wyskoczy ponownie.

Opublikowano
tak mieć mechanika który wie jak używać programów do diagnozy i ma troche pojęcia o tym co robi. Ten twój widze średnio.
szukam
Opublikowano
Zastanawiam sie nad wizyta w warsztacie bmw wiem ze nie bedzie tanio ale jak bede mial diagnoze to chyba i tak zaoszczedze pieniadze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.