Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem z zapowietrzaniem się układu chłodzenia w moim e36.

A mianowicie, co jakiś czas temperatura skacze mi do góry, problem znika jak odpowietrze układ chłodzenia. W oleju nie ma śladów wody uszczelka też chyba jest ok bo w zbiorniczku na zimnym silnkiku nic się nie dzieje, nie wiem czy dobrze myślę ale jak byłaby pęknięta uszczelka to ciśnienie w nim znacznie by wzrosło i juz na zimnym silniku można by to dostrzec (przypadek z innego auta). Wycieków raczej nie stwierdziłem. Gdybym gdzieś miał mały wyciek mogłoby to byc powodem zapowietrzania układu??Układ zapowietrza się po przejechaniu około 1500 km. Dodam że samochód odpala bez problemu oraz silnik chodzi równiótko bez żadnych zakłóceń.

Opublikowano

hmmmmm,

mam ten sam problem w e-30, czytałem, że wchodzi do niej 10l chłodziwa a u mnie wchodzi tylko 5, samochód na wolnych obrotach osiąga temp. powyżej 90' , przy otwartej masce a ponad 100' przy zamkniętej, muszę też coś z tym zrobić...

BMW JUST FOR FUN!!!
Opublikowano
Czy na pewno dobrze odpowietrzyłeś układ?Jeżeli tak to moze siedzieć pompa cieczy albo uszczelka pod głowicą ma gdzieś mały przedmuch.Odkręć lekko korek od zbiorniczka , włącz ogrzewanie i zobacz co się będzię działo.
Opublikowano

robiłem kapitalke i uszczelka jest nowa, dodam jeszcze, że nawet termostat wyjełem, a jak dobrze odpowietrzyć ten układ?

silnik m 20 bmw 325i, '86r

pozdro

BMW JUST FOR FUN!!!
Opublikowano
Sprawdz czy aby napewno wentylator CI dobrze chłodnice zchładza. Ja miałem taki problem. Wywaliłem kase na remont głowicy i uszczelke a okazało się ze zaczeło się visko sypac i twozyła sie w chłodnicy para co powodowało wzrost cisnienia i zapowierzanie się układu bo wyzucało mi płyn prze rózne uszczelki. Wystarczyło ze przed samochodem postawiłęm wentylator skierowany na chłodnice zaraz wszystko wróciło do normy.
Opublikowano
wisko mi się posypało ale zrobiłem na stałe, chodzi równo z obrotami silnika, przy otwartej masce wskazówka temp. jest idealnie na środku ale jak zamkne maske to się znowu grzeje...nawet do 120C, ze zbiorniczka wyrównawczego wylatuje wrząca woda, przy takiej temp.beema chodziła max 3min czy od tego mogła się popsuć uszczelka lub pęknąć głowica???
BMW JUST FOR FUN!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.