Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam was mam kolejny problem z moim bmw mianowicie z dnia na dzien auto przestalo odpalac po dluzszym postoju pradu brak musze kleme.odlaczac na noc zeby rano odpalic auto. Mianowicie po naszych deszczach mialem z 5 cm wody w skrzynce z akumulatorem a tam gdzie kolo zapasowe jest to wogole czysciutko. Sprawdzalem pobor pradu po 30 min i spadlo do 0.000 czasami bylo 0.02A Dodam ze swieca mi sie poduszki powietrzne caly czas kiedy dalo je usunac teraz juz nie. Po podlaczeniu do komputera wychodza mi takie bledy jak: 9AFF Zbyt wysoka opornosc zacisku bezpieczeństwa obwodu odpalania akumulatora. 4477 inteligentny czujnik akumulatora i 46D1 usterka wewnetrzna sterownika 4. Dodam ze 3 blad dal sie usunac i juz nie powrocil a dwa pierwsze sa stale. Zamowilem juz nowa kleme ibs minusowa i kleme pirotechniczna plusowa Tylko czy to to jest powodem rozladowania sie akumulatora
Opublikowano

Dziwne że pobór prądu jest w normie, a jednak coś rozładowuje aku. Aku nowy, stary?

Co do błędu 46D1, czy była robiona modyfikacja podniesienia mocy?

Opublikowano
Problem pojawil sie po myjni wieczornej rano juz nie odpalilem auta dodam ze nieraz stalo cala noc i bylo ok a po 2 godz juz nie odpalal za malo pradu
Opublikowano
Odpielem wczoraj wieczorem te male wtyczki co ida do plem i jak narazie akumulator trzyma rano odpalil i dzisiaj tez odpala podlaczylem pod kompa auto i nie wazne czy sa wtyczki odpiete czy zapiete to i tak wywala te dwa bledy
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.