Skocz do zawartości

BMW E87 130i Black Sapphire Metallic by Peter93


Peter93

Rekomendowane odpowiedzi

Chodziło mi dokładnie o nerki (grill):P Dzięki wielkie za fotki i szczególowe wyjaśnienie:) W takim razie pozostaje mi szukać tego z ostrym rogiem, szkoda bo wizualnie bardziej pasują mi te zaokrąglone.

 

Zawsze możesz zrobić coś takiego

http://i.imgur.com/4D8Z1Wg.jpg

 

Zmienić zderzak przedni na od wersji E82 i będą okrąglę nerki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Czas na mały update!

 

BMW sprawuje się świetnie i na razie bez żadnych problemów:) Jedynie to muszę wymienić niedziałający tylni spryskiwacz, ale to chyba częsty problem w tym modelu:D

 

Wcześniej zapomniałem napisać ale zrobiłem pełną aktualizację sterowników do najnowszej wersji u naszego klubowego kolegi Code my Bimmer.

 

W zeszłym tygodniu wymiany doczekał się akumulator. W aucie był seryjny od nowości i był już na wyczerpaniu więc wpadł Bosch 90Ah 720 o takich samych parametrach, który po wymianie zgodnie z sugestiami na forum zarejestrowałem przez OBD.

 

W tym tygodniu planuję wymianę filtrów + zmianę oleju na Valvoline 0W40 Syncpower:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A co ci się dzieje z tym spryskiwaczem? Jak po wyjeciu dyszy psika, znaczy że mechanizm w środku zaczyna rdzewieć. Do czasu aż całkiem nie padnie możesz usunąć szpilką rdze z dyszy i tyle. Jak nie psika po wyjęciu dyszy to coś z pompką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie spryskiwacz przestał reagować całkowicie. Po wykręceniu WD-40, benzyna ekstrakcyjna i solidne czyszczenie ze smaru i dużej ilości rdzy. Pózniej smar do środka, skręcenie spryskiwacza i siedzi ponownie sprawny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ci się dzieje z tym spryskiwaczem?

Słychać pompę i silniczek jak pracuje ale płynu totalnie zero. Wydaje mi się, że muszę wymienić dyszę spryskiwacza bo wygląda na uszkodzoną i jest pordzewiała. To powinno pomóc!:)

 

Super autko, kilka lat temu tez miałem 130i, naprawdę kawał świetnej fury! :) Patrząc po nicku, chyba jesteśmy z tego samego rocznika :)

Dzięki wielkie:) Wszystko na to wskazuje:P

 

Dziś udało się zrobić serwis olejowy. Najpierw zastosowałem płukankę Liqui Moly Engine Flush Pro, na świeżo zalany został olej Valvoline 0W40 Syncpower. Przy okazji wymieniony został filtr kabinowy i powietrza:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie ma co gdybać. Ściągnij dysze ciągnąc do góry i psikaj. Jak poleci płyn to znaczy, że mechanizm wycieraczki rdzewieje i dobrze by było do niego zajrzeć i zrobìć jak napisał kolega tom, czyli kczyścić i nasmarować. Jak jest nie do odzyskania to wymienić na nowy. Dysza to tylko rurka, która przez rdze się zapycha. Bez sensu kupować nową. Szpilka w ręke i wygrzebujesz całą rdze, aż będzie swobodny przelot przy dmuchaniu w dysze. Niestety mechanizm tylnej wycieraczki to porażka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ze spalaniem u ciebie w 130i???

 

Spalanie u mnie na codzień to ok. 14L/100km ale praktycznie 90% miasto w sporym ruchu.

Natomiast wczoraj wróciłem z wypadu na mazury i spalanie z całej trasy 8,7L a jechałem normalnie:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kogoś interesuje spalanie 130i, to ja prowadziłem statystykę (fura w automacie):

 

http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/59885

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i '92 Smurf na tor - klik!

E36 320i '97 cabrio

E87 130i '06 daily car - klik!

MX-5 ND '19 track car

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

to moja obecna 120i tyle pali (jazda typowo po mieście małe odcinki)

 

Już kupiłem 130i więc przegłosowane

Pozdrawiam

 

Bardzo dobry wybór!:) Czekam na galerie, żeby zobaczyć Twoją!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czas na mały up-date!

 

W zeszłym tygodniu jedynka była u mechanika i udało się zrobić/naprawić kilka rzeczy:

 

- wymiana podstawki filtra oleju

- wymiana drążków kierowniczych

- wymiana gum stabilizatora

- wymiana mechanizmu tylnej wycieraczki na nowy

- wymiana uszczelki prawej półosi

 

Dodatkowo został podciągnięty ręczny :twisted: oraz poprawiono montaż czujników od ABS i jednego przewodu hamulcowego:)

 

W następnym tygodniu oddaję BMW na wymianę dwumasy, sprzęgła oraz vanosów i tym sposobem jedynka będzie w perfekcyjnym stanie mechanicznym,

a co za tym idzie w końcu zajmę się modami przez duże M!

 

Stay tuned:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wytrzymałem i pierwszy mod wpadł przed zapowiedzianą wizytą u mechanika:D

 

Dorwałem nową kierownicę, z spłaszczonym dołem i z kolorową nicią.

Docelowo blenda kierownicy będzie zrobiona hydrografiką na carbon:)

 

Moim zdaniem zmiana na duży plus i dodało to troszkę sportowego charakteru wnętrzu, w planach obszycie gałki M pakietowej tak żeby pasowała idealnie do kiery.

 

XrbPrma.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
też wymieniałem w swojej 130i sprzęgło i dwumase. Zazdroszcze szarych sportów, mam kolorystycznie takie samo wnętrze tylko stołki zwykłe. Polecam coś zrobić z blendą kierownicy bo widać że ktoś usunął tą ori "gumową" warstwę i sam plastik brzydko się błyszczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Czas na mały update:)


Jedynka spisuję się bardzo dobrze i bez żadnych problemów, w nagrodę dostała trochę wcześniejszy serwis po 9 tys. km.


Co zostało zrobione:

- płukanka silnika Liqui Moly Engine Flush Pro

- wymiana oleju Valvoline 0W40 Syncpower

- wymiana filtrów powietrza, oleju i kabinowy

- wymiana oleju w skrzyni biegów i moście

- wymiana płyny hamulcowego Motul

- wymiana płynu chłodniczego Prestone

- czyszczenie czujnika MAF


Dodatkowo zaczynam już przygotowania do sezonu letniego, jedynka dostanie nowe koła oraz zderzak od 1M :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
:cool2: zmiany na plus, kierownica pewnie też mega leży w dłoni bo wygląda na mięsistą Edytowane przez Duffy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
co znaczy naprawa dwumasa?

regenerowales czy kupowałem nowe?

pozdrawiam

 

Zrobiłem regenerację dwumasy ze względu na słabą dostępność nowej oraz jej cenę, która troszkę odstrasza

 


no fakt

ja nam jeszcze ok ale nowa najtaniej znalazłem za 1900zl co wydaje mi się że i tak jest ok


rozumiem że po regeneracjii jest OK


daj proszę tak na przyszłość namiar gdzie robiłeś


pozdro

BOKIEM ALBO WCALE...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: zmiany na plus, kierownica pewnie też mega leży w dłoni bo wygląda na mięsistą

 

Dzięki wielkie! Z kierownicy jestem bardzo zadowolony, wykonanie 1 klasa i świetnie się ją trzyma, zdecydowanie polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.