Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Padl mi stary regulator napięcia, wymieniłem na nowy, zamiennik za 31 zł. Po 300 km zaczęła się świecić kontrolka ladowania, po pomiarze, napiecie wynosiło ok 10 V. Co ciekawe po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka ładowania gasła, napięcie ok. 13, 8V. Wymieniłem ten regulator na nowy, też ten zamiennik, tej samej firmy. Po 200 km ta sama sytuacja.

I teraz nie wiem, czy alternator do kitu i psuje nowe tegulatory, czy to wadliwa seria regulatorów. Zastanawiam się nad kupnem droższego regulatora Heli.

Sugestie mile widziane, dzięki

Opublikowano

jaki masz alternator Bosch czy Valeo?

 

Ja jakiś półtora roku temu w altku Bosch 70A wymieniłem oryginalny regulator boscha na zamiennik VEMO (kosztował 60zł) wymieniłem dlatego że przy włączonych światłach napięcie ładowania spadało do 13,8V a na nowym regulatorze przy włączonych światłach, radiu i nawiewie na max. napięcie utrzymuje się w granicy 14,2 - 14,3V na wolnych obrotach oczywiście, aha dodam że pomiary robiłem na nowym akumulatorze bo to też ma znaczenie.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Hella to dobry zamiennik śmiało możesz brać.

Jak to nie pomoże to trzeba będzie oddać altek do sprawdzenia.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.