Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie mam do was pytanko odnosnie inpy i wskazan sond lambda.Czy wskazania tzn napiecie tych sond w inpie ma byc stałe???bo u mnie drastycznie skacze
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Messix w takim razie skoro na 1 napiecie na inpie sie zmienia a na drugiej jest stale to tam gdzie jest stałe bez zmian to jest uszkodzona??
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano

kurde powiem tak

 

tam sa sony 1V z tego co pamietam

 

i teraz sonda pokazuje stosunek powietrza

bo jak wiemy silnik dazy do mieszkanki stechiometrycznej :mrgreen:

 

ogólnie napiecie przy prawidlowo pracujacej sondzie bedzie skakało w zależności od obciązenia

 

ale możesz miec poje baną mieszanke i też będzie stało w miejscu

 

najlepiej przejedź się na PB i obserwuj wskazania sond (są 4? )

 

bo jak masz zwalony LPG to może byc tak ze na gazie szaleją a na PB bedzie dobrze

Opublikowano

Witajcie dzis pokazalo mi na AcSynchroGaz w module OBD bo taki on posiada blad P0011 wyczytałem ze przyczyna moze byc zle ustawiony rozrzad(u mnie nic w nim nie bylo grzebane i nie pokazuje bledu valce timing mechcnic falult) wiec rozrzad chyba odpada??? albo czujnik polozenia walka rozrzadu.Doadam ze bylem na diagnostyce pokazalo tez kilka innych bledow ale te po skasowaniu sie juz nie pojawialy wracal tylko blad czujnika walka rorzadu pytam i pisze zeby potwierdzic ze to czujnik jak myslicie???A oto dokladny opis bledu:

 

Położenie walka rorzadu "A" -rozrzad wyprzedzony lub dzialanie systemu :mad2: . Bank 1 (bank 1 to ktora strona bedzie :?: )

 

Objawy to nierowna praca silnika

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
A w inpie jakie masz błędy?

Camshaft sensor,camshaft control

 

Logicznie myslac pokrywaja sie z tym P0011

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Zamień czujniki miejscami i sprawdź czy masz błędy na tej samej głowicy czy na drugiej to się dowiesz czy to wina czujnika czy ustawienia rozrządu. Możesz też zerknąć w inpie do analog values czy kąty vanosów zmieniają się w zależności od obrotów silnika.
Opublikowano
Zamień czujniki miejscami i sprawdź czy masz błędy na tej samej głowicy czy na drugiej to się dowiesz czy to wina czujnika czy ustawienia rozrządu. Możesz też zerknąć w inpie do analog values czy kąty vanosów zmieniają się w zależności od obrotów silnika.

 

Tyle ze ja w rorzrzadie nic nie grzebalem :P

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Mam ja od lipca zeszlego roku i nigdy takiego problemu nie bylo.No nic jutro przekladam czujki miejscami jak pokaze blad na bank 2 to na 100% czujnik
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Czujniki podmienione blad nadal pozostaje na bank1 wyczytalem ze przyczyna bledu P0011 moze tez byc uszkodzony badz zablokowany elektromagnes(solenoid valve) narazie nie mam klucza zeby sie dobrac do niego wyczyscic i wymyc ewentualnie podmienic z drugim jak myslicie???
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
sporo ludzi na forach pisze ze przy padnietych slizgach maja ten blad P0011 , sprawdz najpierw czy w obudowie filtra oleju nie masz kawalkow plastiku. Jaki masz przebieg w aucie ? znaczy ten prawdziwy a nie te cyferki na zegarach ;)
Opublikowano
Zamień czujniki miejscami i sprawdź czy masz błędy na tej samej głowicy czy na drugiej to się dowiesz czy to wina czujnika czy ustawienia rozrządu. Możesz też zerknąć w inpie do analog values czy kąty vanosów zmieniają się w zależności od obrotów silnika.

 

Tyle ze ja w rorzrzadie nic nie grzebalem :P

 

chyba najwyzsza pora :) dziwne tylko ze masz blad z sensorem , może wiazka ? a jeśli nie to może cos z rozrządem :)

Opublikowano
Zamień czujniki miejscami i sprawdź czy masz błędy na tej samej głowicy czy na drugiej to się dowiesz czy to wina czujnika czy ustawienia rozrządu. Możesz też zerknąć w inpie do analog values czy kąty vanosów zmieniają się w zależności od obrotów silnika.

 

Tyle ze ja w rorzrzadie nic nie grzebalem :P

 

chyba najwyzsza pora :) dziwne tylko ze masz blad z sensorem , może wiazka ? a jeśli nie to może cos z rozrządem :)

 

 

Jack robie od rana do switu wiec na male grzebanie moge sobo pozwolic w sobote lub niedziele.Co do rozrzadu w misce czysto brak elementow slizgow w rozrzadzie nic nie majstrowane od kupna a po kupnie chodzila idealnie wiec na tej podstawie smiem twierdzic ze rozrzad jest ok.Czujniki walka rozrzadu przelozone blad nadal zostaje na bank1 teraz zostal mi do sprawdzenia elektromagnes(solenoid valve) wlasnie dorabiam klucz zeby go odkrecic na dniach pewnie ogarne czy to on jesli nie pozostanie vanos ale z tym oddam do mechanika bo sam po demontazu go nie ustawie.

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Ale zostaje Ci blad tylko camshaft control? Czy tez camshaft sensor? Vanosa ustawisz kwestia blokad ;)
Opublikowano
Ale zostaje Ci blad tylko camshaft control? Czy tez camshaft sensor? Vanosa ustawisz kwestia blokad ;)

 

Pozostaje blad w inpie nr 33 camshaft control zadnego innego nie pokazuje :mad2: Camshaft sensor odnosi sie chyba do czujnika polozenia walka rozrzadu???a one zostaly podmienione i blad nadal pozostaje w Bank1.

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Jesli tylko 33 wiec sprawdz ten nastawnik ale moze byc i vanos jak podlaczysz inpe za pewne vanosy nie zyja przez ten blad
Opublikowano
Jesli tylko 33 wiec sprawdz ten nastawnik ale moze byc i vanos jak podlaczysz inpe za pewne vanosy nie zyja przez ten blad

 

Tak to wyglada w inpa:

754176dda415045bmed.jpg

840b8c2405815fafmed.jpg

eccaad16158978a5med.jpg

1ac521717ac38e4dmed.jpg

c6b1318e3398b65amed.jpg

 

Wyczytałem na pewnym forum ze ludzie maja problemy wlasnie z tym błędem po wymianie uszczelki pokrywy zaworow i potrzebna jest wtedy adaptacja solenoid valve jak myslicie???

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
ja robiąc vanosy czyli rozkladajac gore i wyciagajc miedzy innymi zawory vanosa nie robilem później zadnej adaptacji, po odpowiednim zlozeniu rozrządu skasowaniu bledu juz 33 nie powrocil ;) po przygazowaniu camshaft position się zmienia ? tak samo vanos angle ?
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

temat dopadł i mnie


silnik mi bardzo nie równo pracował

czek endżin

spalanie 37 :mrgreen: :cool2:


podpiąłem komputerek- 21 błędów. ale wujo w e39 4.4 był lepszy bo 27 :mrgreen: :cool2:


pokasowałem


wyskakują błędy:


termostat (Jak sie go pozbyć? nowy termos?)

125 temp. sensor radiator outlet (który to czujnik???)


no i wyskoczył błąd LAMBDA PROBE 2 i LAMBDA HEATER 2


i teraz pytanie która to sonda?

jak wejdę w analog 2 to lambda sensor 1 skacze co jakiś czas a lambda sensor voltage stoi raczej w miejscu na 0


skasowałem adaptacje silnika, błędy, oraz jezdze TYLKO na benzynie i jak narazie pojkazuje się błąd tylko od termostatu i czujnika temperatury a od sond nie

silnik pracuje równiutko

ale jak wejde w analog 2 to nadal ta pierwsza sonda ledwo sie rusza a ta druga stoi na 0





tutaj gosciowi na analog 2 obie te na gorze mocno skaczą u mnie tak nie ma




co tu robic?


w razie co ruzmiem ze http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-bmw-5-e39-e60-e61-0258003477-i6376950487.html takie (numer pasuje)

Opublikowano
dzis pojezdzilem troche z kompem no i coz bledow nie ma ale obie sondy niezaleznie od obciazenia stoja w miejscu, jedna sie rusza minimalnie... obie do wymiany?
Opublikowano

Odswieze temat


Kuoilem nowe sondy i uj

Bylem u gazownika i stoja, w ogole nie ma adaptacji silnika, nie rysuje map tak jak by nie byko w ogole tych sond

Ktora opcja w tej inpie pokazuje napiecie sond?

Jade do aso zeby podpieli jakis nornalny komputer a nie 49 kopie z internetu bo cos c uje ze ta inpa to niezly szit


Nie mam juz pomyslu co dalej

I nadal poli duzo i smierdzi pakiwrm


Dodam ze od 2 tyogdni jezdze tylko na benzynie wiec na pwno komp od lpg nie kaszani

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.