Skocz do zawartości

E60 3.0d wibracje podczas agresywnego przyspieszania


mirasextra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Podczas agresywnego przyspieszania zauważyłem dziwne wibracje. Dzieje się tak gdy ma 3 lub 4 biegu wcisnę pedał gazu w podłogę. Obroty wahają się powyżej 2tys. Po zatrzymaniu się i wyjsciu z auta czuć zapach spalenizmy. Dodam ze auto ma podniesiona moc i moment. Posiadam je od 4 lat. O auto staram się dbać. Nie wykorzystuje tej mocy gdyż najczęściej pokonuje trasy w mieście na krótkich odcinkach. Zauważyłem to kilka dni temu po wymianie przekładni kierowniczej ale raczej traktuje to jako zbieg okoliczności.

Co o tym myślicie?

Może warto zrobić jakiś test sprawności sprzęgła?

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Wymienialem lacznik elastyczny walu . Podpore i nic. Wal wyciagany byl i sprawdzany co sie okazalo. Lozysko ktore wchodzi w dyfer co sie wal przykreca dosc opornie chodzilo tak jakby sie zacieralo tak stwierdzili fachowcy od regeneracji walu. Nie mialem czasu tego zrobic poniewaz wyjezdzam za granice . Wal wlozony tak jak byl i wibracje sa przy mocnym przyspieszaniu. Naoewbo bede chcial zrobic wal . Jak cos sie polepszy dam znac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za info. Łącznik wału tez wymieniałem ale jakiś czas temu. Może przy montażu nieprecyzyjnie złożyłem wał ma wieloklinie, mimo tego ze zaznaczyłem sobie ma wale pozycje. Niedługo będę zmieniał opony ma letnie to może coś się wyjaśni. Wydaje mi się ze to może kwestia opon. Zimówki 16 cali wąskie. Mała przyczepność. Letnie 18 cali o sZerokie wiec lepsza przyczepność. Na letnich tego problemu nie mam mimo tego ze na 3 biegu zrywam przyczepność przy wciśnięciu gazu w podłogę. Do tego koła z przodu mogą być nie wyważone i wibracje się pojawia. Dam znać jak to będzie u mnie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie jak i na letnich tak i na zimowkach to samo. Zima 16 cali lato 19. Ja rozbieralem wal na wieloklinie jak wydawal metaliczne stuki. Nasmarowalem i zlozylem zpowrotem. Tez zaznaczalem . Nie mam zkad dorwac drogiego walu zeby wsadzic inny i sprawdzic bo moze to nie wina samego walu a calego dyfra na tyle?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.