Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od pewnego czasu mam problem z czujnikiem poziomu oleju, a mianowicie swieci sie błąd 4A10 Interfejs BSD. Rzecz jasna wymieniałem czujnik i noc to noe dało. Wkładałem jak i zamiennik tak i oryginał. Dostrzegłem jednak ze jaki czujnik bym nie włożył za każdym raze najzwyczajniej sie pali (przepala płytkę w czujniki). Prąd jaki idzie ma czujnik waha sie od 13,5V do 14,3V. Proszę o pomoc co może być przyczyna bo niestety brakuje już mi pomysłów.
Opublikowano

Sory ale jestem w tych sprawach zielony. Tzn jeżeli wiem co mam sprawdzić/zrobić to to zrobię. Wiec jeśli możesz powiedzieć co więcej byłbym wdzięczny

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Sprawdzić przewody i złącza.

2. Jeśli przewody i połączenia wtykowe w porządku, zwarcie może być spowodowane przez subskrybentów BSD.

Kolejno odłączać abonenci bsd i na nowo odczytywać kody usterek. Ten abonent bsd, po odłączeniu którego usterka już nie występuje i jest przyczyną usterki. Wymienić ten abonent BSD. Wskazówka: co najmniej jeden abonent bsd musi pozostać podłączony

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Interfejs transmisji danych spójne binarnym kodem łączy się z blokiem sterowania DME/DDE następujące bloki sterowania:

Alternator (w zależności od wariantu)

Inteligentny czujnik akumulatora (w zależności od serii)

Sterownik układu wstępnego podgrzewania (w samochodach z silnikiem diesla do korzystania z N47/N57)

Elektryczna pompa płynu chłodzącego (w zależności od wariantu)

Czujnik stanu oleju (w zależności od wariantu)

Wiele kontroli niema

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy to normalne ze na czujnik poziomu oleju idzie prąd 13.5v-14.3v?

bardzo często winowajcą jest sam moduł sterowania silnikiem, ale do tego trzeba jeszcze wykonać szereg testów

Opublikowano

Do BSD podlaczone sa:

Czujnik poziomu oleju

Inteligentna klema IBS

Alternator

Sterownik swiec zarowych.