Skocz do zawartości

[E36 316] wysokie obroty. Dziwne zachowania silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam problem z moim nabytkiem E36 316 ( rocznik 1992) silnik M40.

1. Na ciepłym silniku nie pali trzeba chwilę odczekać aż ostygnie chodź trochę i wtedy trzeba długo kręcić ( stawiam na czujnik wału korbowego bo zachowania auta w tym przypadku pasują )

2. Przy cieplejszym silniku obroty faluja miedź ok. 600 -1200. Przy odpalaniu ma około 300 jak nie dodam gazu zgaśnie. ( Przepływomierz ? Lewe powietrze? A może też czujnik wału korbowego?)

3. Kierowca widmo. Już wyjasniam. No stoi auta na podwórku odpalone chodzi jak chodzi czyli falują obroty i nagle auto zaczyna dodawać obrotów i SB tak kierowca widmo gazuje aż do 3tys. Na światłach tak samo się zachowuje potrafi sobie dociągnąć obrotów do 3tys i tak je trzyma przez jakiś czas.

4. Podczas jazdy jak auto się rozgrzeje przerywa jakby jechała na oparach albosie dławiła. ( Obstawiam że przepływka i czujnik).

5. Na wyświetlaczu pod nawiewem mam wyświetlacz ( temperatura, data, godzina,)

Pokazuje mi temperaturę -37 stopni. Jest to czujnik temperatury zewnętrznej?. Ma to jakiś wpływ na w/w objawy ?. I wgl co to za czujnik od tej temperatury?.

 

 

Pomoc pilnie potrzebna ;). Mam max 2 miesiące żeby auto doprowadzić do stanu bezawaryjnosci bo kobitka w ciąży więc auto musi palić zawsze i nie może mnie zawieść ;p Także sprawa pilna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najważniejsze to odczyt błędów po podłączeniu do interfejsu diagnostycznego.

Co do temperatury to może uszkodzony czujnik temperatury lub przerwany kabelek (jest to odczyt temperatury zewnętrznej )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.