Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie,

jakiś czas temu pojawiły się drgania wyczuwalne na kierownicy, okazało się, że to koło pasowe (oberwany tłumik drgań)

Dokonałem wymiany( koło pasowe oryginał) no i wibracje ustały aż do dziś :(

Pewien Pan zagapił się i przydzwonił mi w tył auta z prawej strony. Zjechałem na pobocze i ku mojemu zdziwieniu cała "buda" się trzęsie, co dziwne na "P" "N" i biegu wstecznym, natomiast na "D" jest o niebo lepiej

Zastanawiam się czy to ma związek z powyższym zdarzeniem czy może mam wyjątkowego pecha i to tylko zbieg okoliczności

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam

Edytowane przez P.I.T.
Opublikowano

Przepraszam zapomniałem dodać o samej szkodzie mianowicie:

szkody widoczne u mnie to jedynie porysowany i w kilku miejscach połamany zderzak, u sprawcy (SUV VW) lampa,błotnik ,zderzak)

Mam nadzieję że chociaż częściowo powyższe informacje odzwierciedlają siłę uderzenia.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
piszę już po czasie ale być może siła uderzenia w tył zerwała silnik na poduszkach

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Dzięki za sugestie możliwe że poduchy dostały, ale jedno jest pewne mianowicie:

padł przegub zewnętrzny (lewy przód) "bez związku ze szkodą" prawdopodobnie zbieg okoliczności :)

Niestety sam przegub jest niedostępny, trzeba kupić kompletną półoś z przegubem zewnętrznym i wewnętrznym :(

Koszt części w ASO około 3tyś, zamiennik około 1tyś ;-)

Mam nadzieje, że to jest właśnie powód drgań i po wymianie półosi wszystko wróci do normy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem półoś i przez chwilę było dobrze.

Niestety jakby było mało problemów doszły kolejne mianowicie:

przy gwałtownym ruszeniu (skręt w lewo) występuje puknięcie a przy skręcie w prawo przy małej prędkości delikatnie drga kierownica.

Byłem na stacji diagnostycznej i ku mojemu zdziwieniu pan z obsługi powiedział że zawieszenie jest sztywne bez żadnych luzów.

Bardzo proszę o pomoc

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Problem rozwiązany :)

Okazało się że przyczyną usterki były poluzowane śruby trzymające lewy wspornik silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.