Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,pozdrawiam wszystkich posiadaczy Bmw.Mam problem,zakupilem 540 e 39 manual,padla skrzynia,wymienilem,swiece,sondy za katami itd.Niestety buja mi budą i faluje na wolnych,a na biegu silnik wpada w wibracje na ezalezne od biegu oraz zapala sie błąd silnika,rzadko na zimnyk silniku,najczesciej po ok 30 km jak depne to szybciej,boli mnie to bo to moje pierwsze Bmw i pierwsze auto z taka moca,wczesniej ford 110 km :oops: teraz prawie 300 i jade jak emeryt,szukam przyczyn,znajomy kaze zlsprawdzic odme i szczepnosc dolotow powietrza,zastanawiam sie tez nad komputerem,wydapem juz prawie 10000 po zakupie i dalej nie wiem co jest,wiem tyle ze jeszze troche w zeby w sciane
Opublikowano

Spoko, spoko... pakiet startowy dla 540 po lifcie to minimum 20k pln. Paliwo jest w całej eksploatacji 540i kosztem pomijalnym... :lol:

 

Jak trzęsie budą, to musisz zrobić (tzn. sprawdzić, ale w 70% przypadków sprawdzić = zrobić): odma, przepływomierz, nieszczelności dolotu, poduszki pod silnikiem i skrzynią (to na 100% do wymiany), cewki, świece, fajki, czujnik temperatury (uwaga! 1 czujnik podaje informację o temperaturze wody w 3 miejsca, więc prawidłowa temperatura wody według wskaźnika na liczniku nie oznacza, że komputer silnika o tym wie).

Jak zapala się check, to pewnie wypada zapłon na cylindrach - no to diagnoza j.w. i ewentualnie kompresja.

 

A przy okazji - jak już kupisz interfejs diagnostyczny to oczywiście pamiętaj, że użytkownicy BMW wożą zawsze interfejs i laptopa do diagnozy w bagażniku. To w naszych autach bardziej obowiązkowe niż posiadanie prawa jazdy. :mrgreen:

Opublikowano
Dieki za podpowiedź, będę pamiętał na przyszłość i napewno tam zajrzę, okazalo się jednak ze to styki przy pompowtryskiwaczach,trzeba tylko lepiej polutowac i pedał w podłę :twisted:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
A tak... też to miałem - niedociśnięta listwa (przewody) do wtryskiwaczy powoduje, że raz działają, a raz nie. Najlepsze jest to, że mechanik (chwalony zresztą tu na forum), który oddawał mi auto w takim stanie po swojej robocie, chciał od razu wtryski wymieniać, a wystarczyło palcem dotknąć plastikowej obudowy i wszystko wracało do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.