Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy da się przerobić tarczobembny na tarcze? bez cięcia spawania i generalnie rzeźbieni w gównie. Kiedyś pamietam w audi a4 b5 pierwszych wersjach szły bębny ale można było przerobić na tarcze po lifcie.... albo to był golf? nie pamiętam już. W każdym razie czy istnieje taka możliwość, albo przełożenia jarzma z zaciskiem z innego samochodu z ręcznym na cylinderku?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszystko się da. Pytanie czy są dostępne części żeby było to plug and play.

Ale coś mi się wydaje, że samodzielnie trzeba kombinować - napewno mocowanie do osi, reszta pewnie z jakiegoś zestawu dobranego do tarczy.

 

Po co Ci to? Na driftowanie?

Opublikowano
nie jakoś nigdy mnie nie ciągneło do driftu chociaż pod biedronką lubiłem w zimie zarzucić chociaż do tego wystarczyło wcisnąć troche bardziej gaz. ;) Niech pierwszy żuci kamień kto tego nie robił. Tarczobembny nigdy nie były i nie będą wydajnymi hamulcami postojowymi. Gdzieś kiedyś słyszałem o okładzinach do szczęk które robią na zamowienie i naprawde dobrze hamują ale nie pamiętam gdzie to widziałem. I jeszcze czy hamulce różnią sie w wersji 530d od tych z słabszymi silnikami?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Pytam, bo takie hamulce właśnie do driftu się montuje.

Mom zdaniem przy codziennym użyciu całkowicie zbędne. Wymieniałem kiedyś w swojej (tarcze, szczęki, klocki), wystarczyło dobrze ustawić i spełniają swoje zadanie - nie blokują kół w czasie jazdy, ale są w stanie utrzymać samochód na górce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.