Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, czy ktos moze napisac jak wyglada wyjecie dyferencjalu? Gdzie i jakie sruby trzeba odkrecic itp? Dziekuje
Opublikowano
Dzieki za informacje. Te trzy sruby gdzie sie znajduja? Od tylu dyfra, o gory? Jakie jest do nich dojscie? Czy trzeba odkrecac wydech aby je ruszyc, czy trzeba miec jakies specjalne klucze lamane czy wystarcza zwykle nasadki bo jest idealny dostep? Szukalem informacji w sieci (rowniez zdjec) i nie znalazlem...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wyjecie dyferencjalu i zalozenie drugiego zajelo mi ok. 3 godzin w warunkach garazowych. Tyl podparlem na kobylkach. Trzeba odkrecic 4 sruby m16, laczace dyfer z walem a nastepnie wal wypchnac w strone silnika. Odkrecamy 12 (po 6 na kazda polos) srub torx e14, mocujace polosie do dyfra. Nastepnie odkrecamy dwie sruby m13 mocujace drazek stabilizatora i podnosimy go do gory. Zostaja nam trzy sruby m18- dwie z tylu dyfra i jedna od przodu. Odpinamy wtyczke z dyferencjalu i wyjmujemy. Zadnych problemow nie napotkalem, pomimo, ze auto ma 25 lat i spodziewalem sie zapieczonych srub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.