Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Potrzebuję konkretnej porady w sprawie swapu. Mam bardzo zadbane e39 z końca produkcji, Individual z fajnym wyposażeniem. Najsłabszą cześcią jest M54B22 który nie daje rady, dlatego chcę zmienić silnik na 3 -litrówkę. Myślałem o sprzedaży tego i kupnie 530i, ale jakbym nie kalkulował to wolę zostać ze swoją budą, niż polować później ileś czasu na auto w porównywalny stanie.

Pytania:

- co muszę kupić z M54B30 przy takiej zmianie? Silnik, kolektor ssący z DISą, kolektor wydechowy może zostać z B22?

- alternator, rozrusznik, osprzęt mogę zostawić z B22?

- komp i EWS z dawcy, tak?

- czy B30 zagra z Getragiem S5D 250G? Wytrzyma, czy muszę szukać ZF S5D 320Z? Potrzebuję auta do normalnej jazdy, bez szaleństwa.

- sprzęgło 228mm, mam nowego LuK-a, pytanie czy wytrzyma? Czy muszę zmienić na 240mm? Jak wyżej, auto do normalnej jazdy na co dzień.

 

dzięki z góry za komentarze.

R6 + V4 = :)
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.