Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od dawna mówie że zaufany mechanik to skarb. Niezła popelina z tymi ślizgami. Ja nie posiadam chyba żadnych faktur z napraw przez mechaników, bo za ten papier trzeba doliczyć VAT. Nawet duże warsztaty niechętnie wystawiają faktury, przynajmniej u mnie. Tu państwu ucieka kasy. Trzeba patrzeć mechaniką na łapska albo robić samemu co się da.
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pierwszą rzeczą jaką należało zrobić był ten nieszczęsny rozrząd, dziś wiedząc to co wiem zrobił bym to w jednym warsztacie kompleksowo nie powielając pewnych wymian . Jak na razie czekam, czekam ,czekam ... na części by poskładac całość i cieszyć się jazdą. A tu taka piękna pogoda ,można by zrobić "detajling" czy cuś...

eSKa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ukanio ja to już mam większość serwisów w mieście przetestowanych. Nie spotkałem się z takim który za robotę wystawia fakturę. Części zawsze sam kupuje. Ogólnie wszystko co mogę zrobić przed blokiem, robię sam po wszystkich przygodach z różnymi mechanikami. Standard u mechaników to robienie na odpierdol i nieżetelnie za grubą kasę. Stwierdziłem że jak mam płacić za to że mi ktoś spierdzieli to wole sam za darmo zepsuć:) do mechanika jadę jak brak mi sprzętu lub podnośnika.
Opublikowano

Remoncik zbliża się ku końcowi wiec dobrze by było ogarnąć felunek , właściwie to kolor bo nowy wzór musi poczekać :)

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-QKDHqR.png?v=2

 

Może jednak zostać przy białym

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-410AKj.png?v=2

 

Lub smerfowym

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-9q0JNe.png?v=2

 

Który?

eSKa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwszy się strasznie zlewa, drugi jest jakiś oczojebny, smerfowy tak na serio najbardziej mi podchodzi. Chociaż też może przez to że wzór felg najfajniejszy:)
Opublikowano

Już prawie :D

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-Qfw4Ft.JPG?v=4

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-wL2RFy.JPG?v=4

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-rErAz8.JPG?v=2

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-SFptQn.JPG?v=4

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-8DBbKs.JPG?v=3

 

Wiec tak , nowe/y :

-korek spustowy oleju :)

-smok pompy oleju ,uszczelka pod miską

- uszczelnione vanosy, podstawa filtra oleju

- planowana głowica ,szlifowane gniazda i zawory

-uszczelniacze zaworowe ,oczywiście śruby uszczelka

- silnik plukany (liqui+półsyntetyk) ,zalany helix-em 5w40

-uszczelka pod klawiaturę, komplet filtrów

 

Jutro próba :D

eSKa

Opublikowano

Oczywiście nie obyło się bez miłej niespodzianki, a mianowicie - koniecznośc synchronuzacji kluczyka z ews-em . Auto ładnie po złożeniu cykło lecz po chwili zdechło i już nie chciało współpracować. Przyjechał dżony brawo , podłączył magiczne pudełko skasował 300 złotówek i auto odżyło ale... zaczęło głośno chodzić, jak diesel . Szybki przegląd forum ,poprawa osadzenia jednego z elektrozaworów i już jest w cip*ę :norty:

Jutro jak będzie czas i pogoda dopieszczę ją troszeczke.

eSKa

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem przymiarke felgi i ...jest du*a, felgi to 17"/8"/et35 byłem przekonany że będą dobrze siedzieć , co prawda nie zdecydowałem się na jazdę ale wydaje się że będzie kolizyjnie z blotnikiem . Ktoś może posiada taki rozmiar u siebie?

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-OfyiM4.jpg?v=2

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/21/ftpoo-qlcJbP.jpg?v=2

 

Z resztą, wyglądają do bani

Edytowane przez iZzI

eSKa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ej no ja posiadam teraz w mojej na tył 8,5x17'' ET41. Porównując to do felgi twojej to na zewnątrz wystają identyko. Moja jest o 12 mm szersza ale z drugiej strony jest to 12mm. Na zewnątrz twoja i moja powinny się pokrywać. Piszę o tyle. Różnica między twoim a moim autem to moja jest po liftingu. U mnie to wygląda tak:

http://b1.icdn.ru/j/jack1979/4/53650494HtL.jpg

Na pewno masz ET35?? Zresztą ludzie biorą fele z e90 czyli 8x17'' ET34 i mieszczą się fajnie. Popatrz też na kolegi BBS. Napisał że ma takie same wymiary jak ty i u niego tak nie wystają a ma auto przed liftem. Moim zdaniem masz inne ET niż 35.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577&start=255

 

Kolor fatalny do tego auta. Aż wypala gały:(

Opublikowano
Faktycznie wygląda to masakrycznie... co do rozmiaru to szczerze mówiąc nie sprawdzałem czy na wszystkich czterech jest wybite to samo et :duh: przy następnej wizycie na wiesi zweryfikuje wszystkie cztery. Wczesniej mialem je w e36 coupe a tam et chyba jednakowe jak w jedynce i nie było problemu.

eSKa

Opublikowano

Szybkie czyszczenie Dzika

 

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-itt6B7.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-C0RF5Z.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-QgmrBm.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-G8angY.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-oOIw6o.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-gWWbOs.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-2Dnoao.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/03/17/ux1gr-95JY2G.jpg?v=2

eSKa

Opublikowano

http://s1.tufotki.pl/2017/04/15/JdtGt-qjDUyg.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/04/15/JdtGt-fu5liV.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/04/15/JdtGt-B9X3UB.jpg?v=2

eSKa

Opublikowano
Tak jak pisałem wcześniej , nie sprawdzałem czy na wszystkich czterech jest takie samo et , wszedłem z założenia że sprzedający mówił prawdę tak że sprawdziłem na dwóch i jest na100% 35

eSKa

Opublikowano

Wszystkie felgi maja osadzenie jednakowe, mianowicie:

35 . Czy bezpiecznie będzie założenie na 8" oponę szerokości 195?

 

 

http://s1.tufotki.pl/2017/04/15/JdtGt-EDJYw6.jpg?v=2

http://s1.tufotki.pl/2017/04/15/JdtGt-xchqaO.jpg?v=2

eSKa

Opublikowano
Można założyć ale bez gwintu i spasowania z nadolem nie będzie to w ogóle grało według mnie... Poza tym dla mnie 17" jest za małe do 1er, żeby się bawić w naciągi itp. :)
Opublikowano (edytowane)

17" za małe? Wydaje mi się że co do naciągu to już kwestia samej szerokości felgi a nie jej średnicy, no i oczywiście jak już podkresliłes wcześniej, spasowania , ale nie o tym. Dlaczego to et nie chce spasowac? o to jest pytanie... Może to kwestia samego rantu zabezpieczającego opony ?

A tak na marginesie, jak już poruszylismy kwestie spasowania ,posiada ktoś u siebie zamontowany zestaw obniżający Eibach proKit ?

Edytowane przez iZzI

eSKa

Opublikowano

No kwestia szerokości a nie średnicy ale naciągnięta 17" w jedynce, żeby to miało jeszcze spas ze smakiem... to auto będzie leżeć na ziemi strasznie. :D

Mega dziwnie wyszło Ci to 17x8 ET35. Moje 18x8.5 ET35 powinno wystawać 6.3mm bardziej w przodzie auta, a jak widać mieści się. Brakuje jedynie spasu... za miesiąc wpadnie gwint. :)

Edit: Ja mam Vogtlanda springi. 40/25mm. W rzeczywistości siadło 50/35. Według mnie sporo za wysoko jak na 195 na 8j u Ciebie. :) Prokit siądzie jakieś 30-35mm maksymalnie.

 

http://i.imgur.com/FSHtfGJ.jpg

Opublikowano
U ciebie wygląda to naprawdę dobrze, ja osobiście nic bym nie ruszał, ale to tylko mój gust. Napisz proszę jaka masz dokładnie oponę i jej rozmiar?

eSKa

Opublikowano
U ciebie wygląda to naprawdę dobrze, ja osobiście nic bym nie ruszał, ale to tylko mój gust. Napisz proszę jaka masz dokładnie oponę i jej rozmiar?

Chce zejść 1cm w przodzie i 2cm w tyle.

Przód: 18x8.5 et35 + 215/40

Tył: 18x9.5 et40 + 235/40

Opony Nexen Nfera - dwa różne modele, SU coś tam, nie kojarzę na teraz. Potem mogę obadać. :)

Bez naleśników, sporych naciągów. Da się niżej i myślę, że będzie ze smakiem.

Mały virtual: (1.5cm niżej niż obecnie :twisted: )

 

http://i.imgur.com/R81aVSG.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.